اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی آذربایجان‌غربی:

افراد زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی بیمه‌ می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: در هشت ماه نخست سال جاری تمام افراد واجد شرایط زیر پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار می‌گیرند.

افراد زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی بیمه‌ می‌شوند

راضیه خدادوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به توانمندسازی مددجویان اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف سازمان بهزیستی اقداماتی برای پیشگیری و آگاه‌سازی جامعه در هشت ماه نخست سال جاری انجام شده است.

این مسئول با اشاره به تحقق کامل اخذ تعهد اشتغال، افزود: یک هزار و 500 نفر از مددجویان اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی به استانداری تعهد اشتغال سپرده‌اند.

خدادوست با اشاره به برنامه‌های بیمه اجتماعی روستایی و عشایر و بیمه زنان سرپرست خانوار در اداره کل بهزیستی آذربایجان‌‌غربی، تصریح کرد: در هشت ماه نخست سال جاری تمام افراد واجد شرایط زیر پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار گرفته‌اند.

مدیر کل اداره بهزیستی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه پرونده‌های توان‌بخشی و اجتماعی مددجویان به صورت جدی بررسی می‌شود، متذکر شد: هشت ماه نخست سال جاری 10 هزار پرونده توان‌بخشی در اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی به استخدام سه درصد از معلولین آذربایجان‌غربی در ادارات دولتی اشاره کرد و اذعان داشت: وجود تعامل و همکاری در سطح مدیریت استان زمینه لازم برای جذب معلولان در دانشگاه علوم پزشکی، تأمین اجتماعی و آموزش و پرورش استان را فراهم کرده است.

انتهای پیام/61010/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول