اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست هم‎اندیشی جوانان بوشهر

مشکلات جوانان بوشهری با حضور استاندار بررسی می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: در نشست هم‌اندیشی جوانان استان بوشهر که با حضور استاندار و نماینده نهاد ریاست جمهوری، 14 شهریور ماه در دانشگاه خلیج فارس برگزار می‌شود، مسائل و مشکلات جوانان بررسی می‎‎شود.

مشکلات جوانان بوشهری با حضور استاندار بررسی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر نصرالله شفیعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این هفتمین نشست هم‌اندیشی جوانان در کل کشور با حضور مسئولان ارشد استانی است که با دستور رئیس جمهور با هدف استخراج طرح و برنامه‌های حوزه جوانان و تحقق این برنامه‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نشست، دبیر ملی همایش هم‌اندیشی جوانان نیز حضور دارد خاطر نشان کرد: هدف این است که با توجه به نوع نگاه دولت به حوزه جوانان به عنوان مهم‌ترین قشر تاثیرگذار در جامعه که نقش مهمی در صحنه‌های انقلاب دارند، مطالبات جوانان در نشست بررسی و محقق شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: این نشست موجب می‌شود جوانان استان در عرصه‌های مختلف هنری، ورزشی، فرهنگی و مذهبی دیدگاه‌های خود را بیان کنند.

شفیعی بیان کرد: پیشنهادهای جوانان در این نشست توسط کارگروه‌های مختلف دسته‌بندی شده و در اختیار شخص رئیس جمهور قرار می‌گیرد و پس از جمع‌بندی دیدگاه‌های جوانان، نشست کشوری نیز پاییز امسال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مطالبات جوانان در این نشست در سه سطح استانی، وزارتخانه و در سطح هیئت دولت بررسی و عملیاتی می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: این نشست با همکاری امور اجتماعی استانداری، اداره کل ارشاد، دانشگاه خلیج فارس، بنیاد نخبگان استان، اداره کل ورزش و جوانان و نهاد ریاست جمهوری در سالن اجتماعات دانشکده نفت و گاز دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار می‌شود.

شفیعی با قدردانی از حمایت‌های استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر بیان داشت: این نشست فرصت مناسبی برای بیان دیدگاه‌ها و مشکلات جوانان است تا در فرصت مناسب و با نظر موافق دولتمردان به‌ویژه رئیس جمهور برطرف شود.

وی افزود: این نشست در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود که در نشست صبح جوانان مسائل و پیشنهادات خود را مطرح و در نوبت بعد از ظهر نیز با حضور استاندار و امام جمعه، مشکلات و پیشنهادات جوانان جمع‌بندی می‌شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول