اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف سیستان ‌و بلوچستان خبر داد

اضافه شدن 9 هزار نفر به جامعه قرآنی سیستان ‌و بلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم تا پایان سال‌جاری، 9 هزار حافظ قرآن به جامعه قرآنی سیستان و بلوچستان اضافه می‌شود.

اضافه شدن 9 هزار نفر به جامعه قرآنی سیستان ‌و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، حسین سالاری اظهار داشت: با اجرای طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم از مرداد ماه سال‌جاری و انجام فراخوان در استان سیستان و بلوچستان تا این لحظه بیش از 10 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که انتظار می‌رود تا پایان سال 9 هزار نفر حافظ یک تا سه جزء قرآن کریم شوند.

وی افزود: از تمام رده‌های سنی در این طرح حضور داشته ولی شرکت خواهران در این طرح پر رنگ‌تر است.

معاون فرهنگی اوقاف سیستان و بلوچستان با اشاره به تداوم طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم در استان به مدت چهار سال بیان داشت: مساجد، بقاع متبرکه و آموزش و پرورش و کانون‌های قرآنی و جامعه‌القرآن در اجرای این طرح با اوقاف استان همکاری می‌کنند.

سالاری گفت: امیدواریم در پایان عملکرد چهار ساله اوقاف و امور خیریه استان تعداد 36 هزار حافظ و قاری قرآن در استان سیستان و بلوچستان به جامعه قرآنی اضافه شوند.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول