اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی خبر داد

افزایش 30 درصدی فعالیت‌های قرآنی پلیس خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی از افزایش 30 درصدی فعالیت‌های قرآنی فرماندهی انتظامی این استان در سال جاری خبر داد.

افزایش 30 درصدی فعالیت‌های قرآنی پلیس خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهمن امیری‌مقدم  امروز در همایش تجلیل از پرسنل و فعالان قرآنی پلیس خراسان‌رضوی در مرکز آموزش ثامن‌الائمه (ع) ناجا در مشهد، اظهار کرد: قرآن کتابی جامع و انسان‌ساز است و انس با قرآن می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه کنونی را برطرف کند.

وی یادآور شد: تلاوت قرآن، نقش چشمگیری در پاک شدن باطن انسان‌ها و همچنین افزایش فضای دوستی و الفت دارد.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی بیان کرد: نیروی انتظامی خراسان‌رضوی نیز اهتمام خاصی به مقوله قرآن دارد و افزایش چشمگیر میزان مسابقات قرآنی در پلیس استان مهم‌ترین مؤید این مطلب است.

امیری‌مقدم ادامه داد: برای مثال در مقایسه سال جاری و گذشته باید عنوان کرد که فعالیت‌های قرآن در پلیس خراسان‌رضوی رشدی 30 درصدی داشته است. در مسابقات اخیر قرآنی نیروی انتظامی سراسر کشور، فرماندهی انتظامی و یگان وی‍‍ژه استان خراسان‌رضوی موفق به کسب رتبه نخست و سوم شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی در ادامه با اشاره به ملاک قرار دادن تعالیم قرآنی در هنگام گزینش نیز عنوان کرد: درک و فهم آیات قرآن شاخصه مهمی برای گزینش متقاضیان در نیروی انتظامی به صورت عام و پلیس خراسان‌رضوی به صورت خاص است.

امیری‌مقدم افزود: همچنین در دوران خدمت نیز، افراد دائما در معرض آزمایش آموزه‌های قرآنی قرار می‌گیرند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام سید محمدباقر حسینی؛ رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی نیز بیان کرد:‌ مرحله شهرستانی مسابقه‌های قرآنی پرسنل انتظامی این استان با حضور یک هزار و 700 نفر در ابتدای امسال برگزار شد که از این تعداد 170 نفر برگزیده به مرحله استانی این رقابت‌ها راه یافتند.

حسینی گفت: کسب دو مقام اول و سوم در مسابقه‌های سراسری قرآنی نیروی انتظامی کشور از جمله افتخارات فرماندهی انتظامی استان خراسان‌رضوی طی سال‌ جاری بود.

انتهای پیام/70001/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول