اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در مراکز اقامتی کرمان صورت گرفت

مجهز شدن اتاق‌های هتل پارس به قرآن‌های 3 زبانه

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی اداره کل میراث‌ فرهنگی کرمان گفت: با هدف ترویج اسلام و آشنایی با مفاهیم قرآن تمام فضاهای اقامتی هتل‌ پارس این استان به قرآن‌های سه ‌زبانه مجهز شدند.

مجهز شدن اتاق‌های هتل پارس به قرآن‌های 3 زبانه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان محمدمهدی افضلی‌ در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه زمستانی باغ رویایی هتل ‌پارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از مجهز شدن تمام فضاهای اقامتی این هتل به قرآن‌های سه ‌زبانه خبر داد و گفت: قرآن‌ها به زبان عربی، فارسی و انگلیسی هستند.

مدیر فرهنگی اداره میراث‌فرهنگی کرمان تصریح کرد: با هدف ترویج اسلام و آشنایی بیشتر گردشگران داخلی و خارجی با مفاهیم قرآن این اقدام فرهنگی برای نخستین بار در هتل ‌پارس کرمان انجام شد.

وی نمازخانه هتل ‌پارس را از بهترین نمازخانه‌های مراکز اقامتی استان کرمان برشمرد و افزود: علاوه بر اقامه نماز جماعت در ایام ماه رمضان و مراسم‌‌ شب‌های قدر، در ایام سوگواری محرم و صفر نیز مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) با برگزاری زیارت عاشورا اقامه می‌شود.

خسرو عسگریان مدیرکل هتل پارس کرمان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هتل ‌پارس کرمان در جنوب‌شرق کشور تنها هتل‌ پنج ستاره است.

وی تصریح کرد: هتل ‌پارس شایان‌ کیش، هتل ‌پارس کاروانسرا آبادان، هتل ‌پارس اهواز، هتل‌ پارس ائل‌گلی تبریز، هتل ‌پارس مشهد و هتل ‌پارس کرمان از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای پارس و متعلق به گروه سرمایه‌گذاری توسعه ترابر ایرانیان هستند.

مدیر‌ هتل‌ پارس‌کرمان با اشاره به اینکه این هتل در سال 1381 در زمینی با مساحت 32 هزار متر مربع و زیربنای 24 هزار متر مربع تأسیس شد، بیان داشت: این هتل شامل هشت طبقه به انضمام پارکینگ، پیلوت و 197 فضای اقامتی است.

وی افزود: با توجه به بازسازی و آموزش‌های ضمن‌ خدمت در رابطه با رفت ‌و آمد، فروش و سود توانستیم امسال با وجود مشکلات ارزی و اقتصادی به رشد افزایشی 25 درصد برسیم.

عسگریان با بیان اینکه صنعت هتلداری به هر طریقی در نوسانات پذیرش میهمان، جلوی افت و خیز را می‌گیرد، ابراز داشت: ضعف‌های بخش اقامتی و پذیرش گردشگران داخلی و خارجی با تقویت بخش ‌پذیرایی از میهمان جبران می‌شود.

مدیر‌ هتل‌ پارس‌کرمان خاطرنشان کرد: با استقبالی که میهمانان از آلاچیق‌ها و مجموعه فضای‌باز هتل داشتند، تصمیم به افتتاح مجموعه باغ رویایی در فصل زمستان گرفتیم.

وی افزود: در این هتل 150 کارگر به‌ طور مستقیم و حدود 300 شغل اعم از مواد غذایی، مبلمان، تجهیزات، حمل و نقل و... به‌ طور مستقیم اشتغال دارند.

عسگریان با اشاره به استانداردسازی هتل‌پارس تصریح کرد: در رقابت‌های ملی و بین‌المللی و نیز جذب گردشگران، استانداردسازی هتل حرف اول را می‌زند که هتل‌پارس کرمان منطبق با معیارهای صنعت هتلداری برای جذب گردشگران است.

مدیر‌ هتل‌ پارس ‌کرمان گفت: با تبلیغات و کارهای فرهنگی سعی شده تا شئونات اسلامی در این هتل رعایت شود و حتی محل عبور مسافران از میهمانان تالار در ویژه برنامه‌های مختلف تفکیک شده است.

انتهای پیام/80028/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول