اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه:

فعالیت‌های قرآنی متولی واحد می‌خواهد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه گفت: برای اجرای برنامه‌های مفیدتر قرآنی باید متولی واحدی تعیین شود.

فعالیت‌های قرآنی متولی واحد می‌خواهد

حجت‌الاسلام محمد پورقیومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: فعالیت‌های قرآنی باید همراه با کار کارشناسی،تخصصی و دارای چشم‌انداز باشد و برنامه‌های انجام شده نیز مورد ارزیابی قرار گیرد و در این صورت است که می‌توان به نتایج حاصل از این برنامه‌ها چشم دوخت.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه‌های قرآنی خود در مرحله نخست به نیازسنجی می‌پردازد و با ضرورت سنجی و اولویت بندی، نسبت به هزینه‌کرد بودجه‌ها اقدام می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه یکی از مشکلات در حیطه فعالیت‌های قرآنی را نداشتن یک متولی برای فعالیت در این حوزه تأثیرگذار دانست و گفت: در تمامی ایام سال مواجه با فعالیت‌های موازی در سطح ادارات و ارگان‌های مختلف هستیم و این در حالی است که برخی از فعالیت‌های قرآنی به واسطه موازی کاری در حاشیه قرار می‌گیرد که از آن جمله می‌توان به بحث تدبر در قرآن اشاره کرد.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه از جمله متولیان متعدد قرآنی در کشور هستند و مؤسسات مردمی و خصوصی بسیاری نیز در کشور در حوزه قرآن فعالیت می‌کنند.

پورقیومی عنوان کرد: اعتقاد داریم چنانچه بتوان مدیریت فعالیت‌های قرآنی را یکپارچه و آسیب‌های این برنامه‌ها را مورد واکاوی قرار داد، نتیجه‌گیری بهتری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی با فعالیت‌های خود همچنین اختصاص بودجه‌های مناسب نشان داده است که می‌تواند ساماندهی این فعالیت‌ها را بر عهده بگیرد ولی آنچه که قبل از مشخص کردن متولی نیاز است، باور مسئولان بر این امر و بعد از آن تعیین یک متولی واحد برای فعالیت در این عرصه است.

انتهای پیام/90003/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول