اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

حمایت از تعاونی‌ها سبب کاهش نرخ بیکاری در مبارکه می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از تعاونی‌ها و اهمیت مسئولان به این امر سبب کاهش نرخ دو رقمی بیکاری در میارکه می‌شود.

حمایت از تعاونی‌ها سبب کاهش نرخ بیکاری در مبارکه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، علی ایرانپور پیش از ظهر امروز در جمع شرکت تعاونی‌های شهرستان مبارکه اظهار کرد: در دولت‌های نهم و دهم خدمات زیادی به شهرستان مبارکه ارائه شده است، اما باید شهرک صنعتی دوم مبارکه نیز هر چه سریع‌تر ایجاد شود تا بیکاری دورقمی این شهرستان برطرف شود.

وی افزود: در شهرستان مبارکه 530 واحد صنعتی وجود دارد و آمار 2 رقمی بیکاری شایسته این شهرستان نیست.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت‌های نهم و دهم حضور مسئولان در بین مردم است که سبب ایجاد حس همفکری و دیدن مشکلات و برطرف کردن آنها در سطح کشور است.

وی یاد آور کرد: با وجود صنایع بزرگی همچون فولاد در این شهرستان و حضور بیش از 20 هزار نیرو در این صنعت اگر الویت بومی‌سازی و جذب نیرو در این صنعت رعایت شود، آمار بیکاری موجود در مبارکه به صفر می‌رسد، اما با کمال تأسف شاهد هستیم که نام صنعت ملی را بر فولاد نهاده‌اند و نیروی انسانی مورد نیاز این صنعت را نیز از شهرستان‌های دیگر می‌گیرند.

ایرانپور گفت: این عادلانه نیست که ترافیک، آلودگی و تورم حاصل از وجود این کارخانه در شهرستان برای مبارکه باشد و نیروی‌های کاری آن از سایر شهرستان‌ها تأمین شود.

وی افزود: حدود 8 هزار نفر بیکار در شهرستان مبارکه هستند که آمار بیکاری این شهرستان را به یک آمار 2 رقمی رسانده است، آماری که با الویت دادن به جذب نیرو در صنایع شهرستان قابل بر طرف شدن است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی درباره مشاغل سخت در کشور گفت: با اعمال شدن قانون مشاغل سخت در کشور خدمت نیرو های که در صنایع هستند به 20 سال کاهش پیدا می‌کنند و این امر نیز می‌تواند به پایین آمدن نرخ بیکاری در کشور کمک کند.

وی افزود: باید با همدلی بین مردم و مسئولان مشکلات موجود در شهرستان را کاهش داد.

انتهای پیام/2301/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول