اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

تأمین سلامت جامعه با همکاری همه دستگاه‌ها امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه نمی‌‌توان به راحتی از مقوله سلامت عبور کرد، گفت: تأمین سلامت جامعه با همکاری همه دستگاه‌ها امکان‌پذیر است.

تأمین سلامت جامعه با همکاری همه دستگاه‌ها امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، رشید غفاری امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: سلامت برای همه انسان‌ها جایگاه خاصی داشته و نمی‌توان به راحتی از آن گذشت.

وی افزود: جامعه توسعه یافته و پیشرفته جامعه‌ای است که دارای انسان‌های سالم و فرهیخته باشد و توجه ویژه به مقوله سلامت و بهداشت را در اولویت کاری خود قرار دهد.

تأمین سلامت جامعه با همکاری همه دستگاه‌ها امکان‌پذیر است

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه جامعه‌ای که قصد حرکت به سمت به رشد و توسعه یافتگی دارد، باید از نیروی انسانی دارای سلامت کامل برخوردار باشد، گفت: همه نهادها و سازمان‌ها باید نقش‌های متفاوتی انجام دهند تا سلامت افراد تأمین شود.

غفاری سهم بهداشت و درمان در تأمین سلامت مردم را 25 درصد عنوان کرد و ابراز داشت: دیگر سازمان‌ها و نهادها نیز سهم 75 درصدی در تأمین سلامت جامعه دارند.

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: بهداشت و درمان بدون همکاری دیگر دستگاه‌ها و نهادها به تنهایی قادر به تأمین سلامت جامعه نیست و این واقعیتی است که مسئولان کلان کشور باید به آن پی ببرند.

غفاری تصریح کرد: به طور یقین بهداشت در سطح خرد و کلان بدون همکاری و رسالت نهادها نمی‌تواند در تأمین سلامت افراد وظایف خود را به خوبی و به بهترین شکل انجام دهد.

گچساران فرهیخته‌ترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد است

وی بیان اینکه فرماندار گچساران با بهداشت و درمان و اعضای شورای سلامت شهرستان آشنایی و تعامل خوبی دارد، گفت: انتظار داریم فرماندار گچساران مصوبات شورای سلامت این شهرستان را اجرایی کند.

غفاری گچساران را فرهیخته‌ترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد دانست و ادامه داد: تنها اندیشه و تفکر مدیران و رؤسای این شهرستان خدمات رسانی سریع و مناسب به اقشار مختلف مردم است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات محمدرضا محمدی مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان گچساران در طول مدیریت وی در این اداره اظهار داشت: رئیس سابق این مرکز در طول 5 سال مدیریت خود خدمات ارزشمندی به گچساران و مردم این شهرستان ارائه داد و همواره پیگیر مشکلات این شهرستان بود.

انتهای پیام/82010/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول