اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان:

برگزاری دوره‌های آموزش ایدز برای جوانان ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: برگزاری دوره‌های آموزش ایدز برای جوانان و نوجوانان ضروری است.

برگزاری دوره‌های آموزش ایدز برای جوانان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، زینب حسینی در همایش ایدز در کنگان اظهار داشت: توجه به سلامتی و رفاه مردم از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است و در این مسیر تلاش زیادی در شبکه بهداشت انجام گرفته است.

این مسئول افزود: رشد شاخص‌های بهداشتی و درمانی و کیفیت‌بخشی به خدمات درمانی از اولویت‌های اساسی در حوزه بهداشت شهرستان کنگان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: بیماری ایدز از طریق ویروس«اچ آی وی» به بیمار انتقال پیدا می‌کند و با سست کردن سیستم دفاعی بدن زمینه را برای انواع بیماری‌ها فراهم می‌سازد.

حسینی ادامه داد: بیشتر مرگ و میرهای ناشی از این بیماری، همزمانی و نزدیکی بیماری سل و ایدز است.

وی بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزش ایدز برای جوانان و نوجوانان تأکید کرد و افزود: بر همه واجب است تا با آموزش و اطلاع‌رسانی برای قشر جوان و نوجوان که بیشتر در خطر هستند از شیوع این بیماری جلوگیری کنیم.

مسئول واحد مبارزه با بیماری‌های شبکه بهداشت کنگان نیز در این همایش ادامه داد: با توجه به استراتژی‌های وزارت بهداشت و درمان، در راستای آموزش به مردم این شبکه اقدامات خوبی انجام داده و برگزاری چنین همایش‌هایی را در دستور کار قرار داده است.

محمود میرحاجی متذکر شد: ما امیدواریم که این اطلاعاتی که در این همایش‌ها ارائه می‌شود در سطح جامعه و خانواده‌ها انعکاس داده شود و از افزایش مبتلایان به این بیماری جلوگیری کنیم.

این مسئول در پایان اذعان داشت: باید از تمام ظرفیت موجود برای سالم‌سازی جامعه استفاده کنیم و همه مردم، مسئولان و خانواده‌ها در این راستا وظیفه سنگینی دارند.

انتهای پیام/2451/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول