اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

ابتکار در ساخت تجهیزات پزشکی سبب خودکفایی کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در حال حاضر که دشمن با تحریم‌ها سعی می‌کند ایران را تحت فشار قرار دهد با خلاقیت، نوآوری و ابتکار در ساخت تجهیزات پزشکی سبب خودکفایی کشور شویم.

ابتکار در ساخت تجهیزات پزشکی سبب خودکفایی کشور می‌شود

مراد هاشم‌زهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در آستانه سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد: فقط چند کشور در بین کشورهای اسلامی در زمینه بهداشت و خدمات درمانی در سطح مطلوبی قرار دارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: ایران در بین کشورهای اسلامی از نظر پزشکی حرکت رو به رشدی داشته و توانسته جایگاه خوبی را کسب کند.

هاشم‌زهی خاطر نشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری و سیاست‌های بهداشتی کشور برای موفقیت در زمینه‌های پزشکی باید زیرساخت‌ها را فراهم کرد؛ و مشکلات تهیه دارو و تجهیزات خدمات درمانی را برای ارتقای کشور برطرف کرد.

وی با اشاره به خدمات قابل ارائه به گردشگران سلامت در ایران تاکید کرد: ایران اسلامی در بخش MRI حرف برای گفتن دارد و خدمات خوبی را در این حوزه می‌تواند به بیماران ارائه دهد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: برای جذب گردشگران سلامت باید علاوه بر ارتقای خدمات درمانی خود این خدمات را در منطقه معرفی کنیم.

هاشم‌زهی یادآور شد: فعالیت در یک بخش پزشکی کافی نیست و باید در تمام رشته‌های پزشکی کار شود و با ارتقای خدمات مردم خود و سایر کشورها را برای درمان در داخل کشور جذب کنیم.

وی اذعان کرد: در حال حاضر که دشمن با تحریم‌ها سعی می‌کند ایران را تحت فشار قرار دهد با خلاقیت، نوآوری و ابتکار در ساخت تجهیزات پزشکی سبب خودکفایی کشور شویم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ارتباط با نقش بیمارستان رضوی در جذب گردشگران سلامت خاطر نشان کرد: بیمارستان رضوی دارای سطح خدمات‌دهی بالایی به بیماران است و باید خدمات درمانی خود را در سایر کشورها اطلاع‌رسانی کند تا جذب گردشگران سلامت در کشور بیشتر شود.

سومین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی 28 و 29 آذر ماه سال جاری در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70002/خ/د1000                                                                 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول