اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران:

مصوبات جلسات شورای سلامت گچساران اجرایی نمی‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به اجرایی نشدن حدود نیمی از مصوبات شورای سلامت این شهرستان گفت: برخی مصوبات بسیار مهم این شورا ماه‌ها در مرحله مصوبه راکد مانده است.

مصوبات جلسات شورای سلامت گچساران اجرایی نمی‌شود

ستار اسدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: سلامت از نیازهای ضروری جامعه بوده و باید به طور ویژه مورد توجه عموم قرار گیرد.

وی یادآور شد: برای ارتقای شاخص‌های بهداشت و سلامت در جامعه و رسیدن به یک نقطه ایده‌آل، همکاری همه دستگاه‌ها و مردم ضرورت دارد.

اجرای 12 مصوبه از 30 مصوبه شورای سلامت گچساران

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان با تشریح برخی دلایل اهمیت توجه به سلامت و بهداشت جامعه تصریح کرد: عوامل و شرایط محیطی، اجتماعی و اقتصادی، کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی و نحوه ارائه آنها از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر سلامت است.

اسدپور شیوه زندگی و نوع نگاه مردم به سلامت را از دیگر عوامل مهم در این زمینه دانست و گفت: تحقق اهداف سلامت و بهداشت جامعه در گرو همکاری مسئولان و مردم است.

وی با بیان این‌که جلسات شورای سلامت گچساران به‌موقع برگزار می‌شود، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون پنج جلسه شورای سلامت برگزار شده است و آخرین جلسه نیز در آذرماه با حضور اعضا برگزار شد.

اسدپور ادامه داد: در این جلسات برگزار شده 30 مصوبه داشته‌ایم که تنها 12 مصوبه اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه 10 مصوبه مهم جلسات شورای سلامت هنوز اجرایی نشده است، یادآور شد: برخی مصوبات مربوط به چندین ماه گذشته است.

اسدپور بیان کرد: هشت مصوبه جلسه آذر ماه شورای سلامت نیز در حال پیگیری برای اجرا است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران ضمن تشکر از همکاری اداره‌ها و نهادهای گچساران، خواستار همکاری بیشتر در زمینه اجرایی کردن مصوبات شد.

اسدپور عدم جمع‌آوری دستگاه‌های بستنی‌ساز سیار موجود در پیاده‌روهای خیابان‌ها و تغییر جایگاه زباله‌های شهری را از مهم‌ترین مصوبات اجرایی‌نشده مربوط به جلسه اردیبهشت شورای سلامت عنوان کرد.

وی همچنین نصب بنر برای جمع‌آوری وسایل عمومی از آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، معدم‌سازی حیوانات ولگرد، برطرف کردن مشکلات کشتارگاه دام، تعیین جایگاه مناسب برای دفن زباله برخی روستاهای پرجمعیت گچساران از جمله روستاهای منطقه دیل را از جمله مصوبات اجرایی‌نشده شورای سلامت گچساران برشمرد.

اسدپور تصریح کرد: راه‌اندازی دستگاه هیدرو‌کلاو امحای زباله در بیمارستان صنعت نفت، تشکیل کمیته اتلاف حیوانات ولگرد به صورت هر 45 روز یکبار، برطرف کردن مشکلات فاضلاب کوی 500 دستگاه از دیگر مصوبات مهم و اجرایی نشده در شورای سلامت گچساران است.

وی حضور رؤسای اداره‌ها و نهادهای عضو شورای سلامت در جلسات این شورا را بسیار مهم دانست و گفت: برای تصمیم‌گیری بهتر و عملیاتی کردن مصوبات شورای سلامت حضور اعضا در جلسه ضرورت دارد.

انتهای‌پیام/82001/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول