اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

26 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در حوزه مسکن مهر در استان اردبیل 39 هزار واحد در حال ساخت است که 26 هزار واحد از آن تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود.

26 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود

علی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در بخش مسکن براساس سیاست‌های دولت ساخت مسکن مهر، ارتقای کیفیت ساختمان‌ها، مصالح و استفاده از روش‌های نوین و نظارت بیشتر بر روی پروژه‌ها مد نظر قرار دارد.

وی ادامه داد: 39 هزار و 400 واحد در سطح استان و در شهرهای بالای 25 هزار نفر در حال ساخت است که 26 واحد از این رقم تا پایان سال جاری و مابقی نیز در نیمه اول سال 92 بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان داشت: در خصوص توسعه شهری نیز تهیه طرح‌های جامع و عمران شهری برای توسعه متوازن شهرها را در دستور کار داریم و تلاش می‌کنیم تا شهرهای ما از حیث معماری و شهرسازی راحتی تردد و روان بودن ترافیک، سیما و منظر شهری، مناسب برای سکونت باشد.

این مسئول سه وظیفه عمده راه و شهرسازی را یادآور شد و افزود: در بحث راه ساختمان و شهرسازی، وظایف عمده‌ای را بر دوش داریم، به طوری که در برنامه پنجم توسعه در بخش راه، ارتقای جاده‌ها و حذف نقاط حادثه‌خیز پیش‌بینی شده است.

حیدری با اشاره به عملکرد اداره‌کل راه و شهرسازی استان اردبیل در سال جاری یادآور شد: در بخش راه بیش از 92 کیلومتر آسفالت جاده‌های اصلی و فرعی و 152 کیلومتر آسفالت راه‌های روستایی را شاهد هستیم.

وی عنوان کرد: بیش از 214 هزار متر مربع لکه‌گیری به ضخامت 9 سانتی‌متر با دستگاه انجام گرفته و در بخش ساختمان نیز 11 هزار و 500 واحد آماده بهره‌برداری است.

این مسئول بیان داشت: در مناسبت‌های مختلف سال جاری پروژه‌هایی بالغ بر 100 میلیارد تومان در استان اردبیل افتتاح شده که در دهه فجر امسال نیز چندین پروژه با 270 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل، مهم‌ترین پروژه‌های در حال ساخت این اداره‌کل را یادآور شد و اظهار داشت: در بخش راه، باند دوم پروژه چهار خطه مسیر اردبیل به فیروزآباد به طول 82 کیلومتر، خلخال به فیروزآباد به طول 32 کیلومتر، باند دوم مشگین‌شهر به اردبیل به طول 20 کیلومتر، سه راهی صحرا ـ رضی 48 کیلومتر، احداث پنج کیلومتر اول باند دوم پارس‌آباد به طرف سربند، احداث محور پارس‌‌آباد به سمت اجیرلو به طول 2.5 کیلومتر و در کل محورهای مواصلاتی استان پروژه‌های لکه‌گیری و ارتقای جاده‌ها را در دست اجرا داریم.

انتهای پیام/62004/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول