اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی اداره کل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

بهره‌برداری از 11 هزار واحد مسکن مهر

خبرگزاری فارس: سخنگوی اداره کل راه و شهرسازی مازندران از بهره‌برداری 11 هزار واحد مسکن مهر و 100 کیلومتر راه روستایی به مناسبت هفته حمل‌ و نقل خبر داد.

بهره‌برداری از 11 هزار واحد مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سید حمید حسینی با اشاره به برنامه‌های اجرایی این اداره کل در هفته حمل و نقل و راهداری افزود: بهره‌برداری از 11 هزار واحد مسکن مهر و 100 کیلومتر راه روستایی، مانور ماشین‌آلات راهداری و اعزام اکیپ‌های زمستانی به مناطق برفگیر و گردنه‌های صعب‌العبور از جمله مهمترین برنامه‌های هفته حمل و نقل مازندران است.

وی با اعلام اینکه به مناسبت این هفته تقدیر از راهداران و افرادی که در حین عملیات راهداری آسیب دیده‌اند صورت می‌گیرد، یادآور شد: بازدید از راهدارخانه‌های استان، حضور در نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته، سخنرانی مدیرکل و رؤسای ادارات تابعه در خطبه اول نماز جمعه مورخ اول دی ماه در مرکز استان و دیگر شهرستانها به مناسبت این هفته صورت می‌گیرد.

حسینی اظهار داشت: ارسال پیام تبریک به مناسبت این هفته از طریق پیام کوتاه، توزیع بروشورهای روز راهدار حاوی اطلاعات ایمنی در مبادی ورودی و خروجی استان، حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و برگزاری مصاحبه مطبوعاتی، برگزاری مسابقات فرهنگی از طریق رادیو و تلویزیون با طرح سؤالات مرتبط با هفته راهداری و حمل و نقل به منظور آشناسازی مردم با خدمات این بخش از دیگر برنامه‌های این اداره کل در هفته حمل و نقل و راهداری بوده است.

سید حمید حسینی در ادامه عطرافشانی مزار شهدا، دیدار از آسایشگاه جانبازان و تقدیر از راهدارانی که در حین عملیات راهداری آسیب دیده‌اند را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در هفته حمل و نقل و راهداری برشمرد.

به گزارش فارس؛ همه ساله از 26 آذر ( روز حمل و نقل ) تا یک دی ماه ( روز راهدار) به عنوان هفته حمل و نقل و راهداری نامگذاری شده است.

انتهای‌پیام/2296/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول