اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله:

یادواره سرداران و 220 شهید باقرشهر و کهریزک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله گفت: همزمان با حماسه بزرگ 9 دی یادواره سرداران و 220 شهید باقرشهر و کهریزک برگزار می‌شود.

یادواره سرداران و 220 شهید باقرشهر و کهریزک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حماسه بزرگ 9 دی و حضور پرشور و میلیونی ملت ایران اسلامی در صحنه در این روز، واقعه‌ای است که هیچ‌گاه از اذهان دوست و دشمن پاک نمی‌شود و وظیفه ما این است که این ‌روز را زنده نگه‌داشته و پیام 9 دی را به نسل‌های آینده برسانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن اعلام این مطلب در ارتباط با برگزاری یادواره سرداران و 220 شهید باقرشهر و کهریزک گفت: پس از تشکیل ستاد یادواره شهدا و ایثارگران با حضور تمام مسئولان شهر، مقرر شد یادواره سرداران و 220 شهید باقرشهر و کهریزک در ایام سالگرد حماسه 9 دی در باقرشهر برگزار شود.

علیرضا باشتنی اظهار داشت: به همین جهت ستاد اجرایی یادواره شهدا در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله  تشکیل و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام شد و به جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم از آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، سردار سید رخیم صفوی و سردار علی فضلی دعوت شد.

وی در ادامه افزود: این مراسم با همکاری و مساعدت همه دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر و کهریزک، امام جمعه باقرشهر، بخشداری کهریزک، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، اداره ورزش و جوانان باقرشهر و اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک در روز هفتم دی ماه در سالن ورزشی فدک برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج باقرشهر تاکید کرد: در این‌روز خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان به‌همراه بسیجیان و شهروندان باقرشهر و کهریزک، با حضوری پرشور با آرمان‌های امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.

این گزارش حاکی است، مراسم یادواره سرداران و 220 شهید باقرشهر و کهریزک در روز پنج شنبه هفتم دی‌ماه ساعت 14 و با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در باقرشهر، انتهای بلوار فلسطین، سالن ورزشی فدک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول