اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی انجام می‌شود

حضور حجت‌الاسلام خاتمی در یادواره 72 شهید روحانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از حضور حجت‌الاسلام احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران به عنوان سخنران ویژه در مراسم یادواره 72 شهید روحانی این استان خبر داد.

حضور حجت‌الاسلام خاتمی در یادواره 72 شهید روحانی

حسین ثابت‌قدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این نخستین باری است که یادواره شهدای روحانی استان در این سطح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه قرار است تا این یادواره در 11 دی ماه امسال برپا شود، تصریح کرد: بر اساس برنامه قرار است تا این مراسم با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برپا شود.

ثابت‌قدم افزود: برای برگزاری هر چه بهتر این یادواره از سوی ستاد استانی، کمیته‌های زیرمجموعه تشکیل و فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدای روحانی یکی از رویدادهای فرهنگی به منظور ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است، از رسانه‌ها خواست تا در این زمینه اقدام به تهیه اخبار و گزارش‌های توصیفی و تبیینی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: لازم است تا رسانه‌ها نسبت به چاپ و انتشار ویژه نامه، اختصاص صفحات و ستون‌های ویژه به تبیین ایثار و شهادت در این آثار بپردازند.

وی درج و بیان خاطرات روحانیان اسلام در جبهه‌های جنگ، پرداختن به زندگی‌نامه شهدای روحانی، تهیه مصاحبه و گزارش از خانواده شهدای روحانی و انعکاس بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر اخیر در باب شهدای روحانی را از دیگر محورهایی دانست که رسانه‌ها می‌توانند با انعکاس، در این زمینه‌ها نقش خود را ایفا کنند.

انتهای پیام/63001/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول