اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

29 آذر ماه جاری

یادواره شهدای ارزوئیه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ارزوئیه گفت: یادواره شهدای ارزوئیه در سیاه‌کوه که یک منطقه شهیدپرور و نخبه‌پرور این شهرستان است، 29 آذر ماه جاری برگزار می‌شود.

یادواره شهدای ارزوئیه برگزار می‌شود

حسین موسی‌علی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارزوئیه با بیان اینکه یادواره شهدا از بهترین کارهای فرهنگی است، اظهار داشت: امسال ما برای نخستین ‌بار یادواره شهدا را در سلطان‌آباد و صوغان این شهرستان برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه یادواره شهدای ارزوئیه در سیاه‌کوه که یک منطقه شهیدپرور و نخبه‌پرور این شهرستان است و 29 آذر ماه جاری برگزار می‌شود، بیان داشت: در این منطقه افرادی متعهد و مستعد وجود دارند و ولایت‌مداری از ویژگی‌های آنها است.

موسی‌علی با اشاره به اینکه از منطقه سیاه‌کوه 12 پزشک فارغ‌التحصیل دارد و در جای‌جای کشور فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: اعتقاد ما این است که این یادواره همچون یادواره‌های قبل باشکوه برگزار شده و مورد رضایت مردم واقع شود.

وی افزود: ما با پزشکان این منطقه هماهنگ کردیم تا در این یادواره ویزیت رایگان از افراد داشته باشند و در چادرهای پزشکی در این روز داروهای رایگان داده می‌شود.

موسی‌علی تصریح کرد: ما در این یادواره از خانواده‌های شهدا دعوت کردیم و مقرر شده است که به آنها لوح تقدیر و هدایای در خور شأن داده شود.

وی بیان کرد: امنیت و آسایش خود را مدیون شهدا هستیم، زیرا خون شهدا زمینه آسایش ما را فراهم کرده و لذا نباید بی‌توجه باشیم و یادواره شهدا ما را به یاد صراط مستقیمی که رهبری برای ما ترسیم کرده‌اند، می‌اندازد و باید بدانیم راه خدمت برای جامعه پیروی از ولایت فقیه است.

انتهای پیام/80024/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول