اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

برگزاری نخستین یادواره شهید حبیب دلها و سردار بی‌ادعای سپاه در زرآباد

خبرگزاری فارس: نخستین یادواره جانباز شهید حبیب دلها و سردار بی‌ادعای سپاه اسلام سردار حبیب لکزایی در روستای سورو بخش زرآباد برگزار شد.

برگزاری نخستین یادواره شهید حبیب دلها و سردار بی‌ادعای سپاه در زرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، بخشدار زرآباد صبح امروز در مراسم برگزاری یادواره شهید دلها در روستای سورو اظهار داشت: نخستین یادواره جانباز شهید حبیب دلها و سردار بی‌ادعای سپاه اسلام سردار حبیب لکزایی به همراه محفل انس با قرآن و سخنرانی علما و معتمدین و نخبگان و فرهنگیان بخش زرآباد و بخش‌های همجوار با عنوان «حبیب دلها» امروز در بخش زرآباد روستای سورو برگزار شد.

مجتبی شجاعی افزود: شهدا و جانبازان سند افتخار دینی و ملی ما و در حقیقت طلایه‌داران آفتاب و اساتید واقعی اخلاق و نگاه مؤمنانه و مسئولانه به زندگی هستند و مادامی که ارزش‌های این انقلاب گره در یاد شهدا و امام شهدا و رهروی ولایت خورده باشد در همه عرصه‌ها پیروز خواهیم بود.

وی ادامه داد: حبیب دلها امتیازی است که به‌واسطه ایمان خالص و اعتقاد راسخ و اطاعت بی چون و چرا از ولایت به بندگان صالح خداوند اعطا می‌شود و سردار حبیب دلها سردار لکزایی امتیاز ویژه‌اش مردم‌داری و محبوبیت در جامعه اهل سنت و اهل تشیع بود که عمرش را صرف جانبازی برای ملتش و خدمت بی‌منت به مردم کرده بود.

بخشدار زرآباد بیان کرد: به پیشنهاد معتمدین و علمای زرآبادی و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امروز نخستین یادواره شهید لکزایی در بخش زرآباد با حضور حداکثری در بخش زرآباد و روستای سورو با همکاری بخشداری، شورای اسلامی بخش و شهرداری و بسیج زرآباد برگزار شد.

پرویز پودینه فرمانده حوزه مقاومت بسیج زرآباد نیز با اشاره به محبوبیت شهید لکزایی در زرآباد به واسطه ارتباطش با مردم این بخش گفت: محفل انس با قرآن، ارائه شعر و مقاله و سخنرانی علما و معتمدین بخش زرآباد از جمله برنامه‌های این یادواره است.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول