اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

مبادا غفلت مسئولان به دلسردی راهداران در ارائه خدمات منجر شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: مبادا غفلت مسئولان سبب شود که راهداران در ارائه خدمات خود به مردم دچار سستی در کار شده و از انجام وظیفه اصلی خود غافل شوند.

مبادا غفلت مسئولان به دلسردی راهداران در ارائه خدمات منجر شود

علی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در تجلیل از راهداران سختکوش استان اردبیل در برف‌روبی و نمک‌پاشی اکثر جاده‌ها در طول زمستان اظهار داشت: با توجه به اینکه دوران یخبندان جاده‌های استان بین 60 تا 120 روز است بسیاری از دستگاه‌ها و نیروی انسانی ما به صورت مستمر در این فاصله زمانی در جاده‌ها حاضر شده و حتی به صورت هفتگی قادر نیستند به خانواده‌هایشان سرکشی کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید در حد توان خود نیروهای پر‌تلاش که روزها در بالای دستگاه برف‌روبی و نمک‌پاشی سرما و سختی را تحمل می‌کنند شناسایی کنیم و در تجلیل واقعی از آنها به صورت مادی اقدامی شایسته داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل یادآور شد: ما بعد از پایان طرح زمستانی مراسمی را در تجلیل از این راهداران برگزار خواهیم کرد و می‌کوشیم تا از عوامل و پرسنلی که در برف و کولاک بیشترین خدمات را ارائه می‌کنند به صورت شایسته تجلیل کنیم.

این مسئول گفت: باید تلاش شبانه‌روزی راهداران را دقیق ثبت و ضبط و ارزیابی کنیم تا در پایان طرح از تلاش راهداران که با انگیزه‌ای مضاعف در محل خدمت و تنها برای جلب رضایت خداوند متعال و مردم و حفظ روحیه ایثار و گذشت حاضر شده‌اند قدردانی کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: راهداران ما نباید مدیران یا مسئولان را طرف حساب خود بدانند و یا از کمبود مزایا و حقوق گله‌مند باشند و این گله‌مندی را در انجام وظایف خود به منصه ظهور برسانند چرا که کار آنها بیشتر از آنکه کار دنیوی و مادی باشد، اخروی است.

حیدری در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل از رانندگان راه و شهرسازی خواست بیشتر از دیگران قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند چرا که آنها شناسنامه جاده‌ها هستند و حرکت قانونی آنها می‌تواند الگویی برای سایرین باشد.

انتهای پیام/62005/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول