اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته حمل و نقل

مانور زمستانی راهداری در قیروکارزین برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته حمل و نقل و راهداری مانور زمستانی راهداری توسط اداره راه و شهرسازی قیروکارزین با حضور مسئولان و با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی این شهرستان برگزار شد.

مانور زمستانی راهداری در قیروکارزین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، به مناسبت هفته حمل و نقل و راهداری مانور زمستانی راهداری توسط اداره راه و شهرسازی قیروکارزین ظهر امروز با حضور مسئولان و با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی این شهرستان در شهر قیر برگزار شد.

در این مانور که با هدف اعلام آمادگی، حفظ و افزایش توان اجرای عملیات راهداری و نمایش توانمندی‌های پرسنل این اداره برگزار شد 32 نفر از عوامل راهداری شهرستان قیروکارزین به همراه تعدادی از کارکنان راهنمایی و رانندگی و خودروهای این نیرو  و همچنین انواع خودروهای سبک و سنگین و ماشین‌آلات راهداری حضور داشتند.

سرپرست فرمانداری قیروکارزین در جمع راهداران حاضر در این مانور ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: امروزه راه‌ها و حمل و نقل مطلوب محور توسعه و از ضروریات هر جامعه است که ارتقای وضعیت آن سبب رونق بخشیدن به هر منطقه در حوزه‌های مختلف می‌شود.

عبدالرضا خاتمی با بیان اینکه 67 هزار نفر در استان فارس به عنوان راننده در بخش حمل و نقل بار و مسافر فعالیت دارند تصریح کرد: از این تعداد 57 هزار نفر در بخش حمل و نقل بار و بقیه در جابه‌جایی مسافر فعالیت دارند که حفظ جان و مال مردم یکی از مسئولیت‌های خطیری محسوب می‌شود که در جاده‌های کشور بر عهده این قشر است.

این مقام مسئول با اشاره به در دست اجرا بون عملیات اصلاح و همچنین احداث برخی محورهای مواصلاتی در قیروکارزین گفت: راهداران با استانداردسازی راه‌ها و نصب علائم و همچنین اطلاع‌رسانی و مدیریت سفر به ویژه در فصل زمستان باعث ایجاد آرامش و امنیت برای همسفران در جاده‌ها می‌شوند.

به گزارش فارس، شهرستان قیروکارزین در فاصله 184 کیلومتری جنوب غربی شیراز  و دارای 21.4 کیلومتر راه اصلی، 160 کیلومتر راه فرعی، 85 کیلومتر راه شوسه، 220 کیلومتر راه روستایی آسفالته و 126 کیلومتر راه روستایی خاکی است.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول