اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی قیروکارزین خبر داد

آمادگی کامل اکیپ راهداری قیروکارزین در فصل زمستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی قیروکارزین از آمادگی کامل کارکنان و تجهیزات بخش راهداری این شهرستان برای فصل زمستان خبر داد.

آمادگی کامل اکیپ راهداری قیروکارزین در فصل زمستان

محمدرضا نکوئی‌بخش امروز در حاشیه مانور زمستانی راهداری این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: هدف از اجرای این مانور حفظ و افزایش توان اجرای عملیات راهداری و نمایش توانمندی‌های کارکنان این اداره در فصل زمستان است که با همکاری نیروهای انتظامی، راهنمایی و رانندگی و کارکنان و ماشین‌آلات راهداری این شهرستان برگزار شد.

وی یکی از مهم‌ترین اهداف این اداره را رضایت‌مندی کامل خدمات گیرندگان از حمل‌ و نقل جاده‌ای دانست و افزود: این اداره در زمینه ایمن‌سازی محورهای ارتباطی این شهرستان در قالب برطرف کردن نقاط پرحادثه، نصب انواع علائم ایمنی، اجرای عملیات ترمیم راه‌ها و ابنیه فنی، احداث راه‌های انحرافی در مواقع ضروری، همکاری با پلیس راه در مورد ایمنی عبور و مرور در جاده‌ها، نظارت بر عملیات و فعالیت‌های راهداری و مرمت راه‌ها فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی قیروکارزین با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی و اخذ تدابیر ایجاد ایمنی جاده‌ها تصریح کرد: بخش مهم و قابل توجهی از وظایف بخش راهداری، مدیریت راهداری زمستانی است و ایجاد تردد روان و پیوسته ایمن در فصل سرما و جلوگیری از مسدود شدن محورهای ارتباطی با برنامه‌ریزی مناسب تحقق می‌یابد.

نکوئی بخش ادامه داد: با توجه به اینکه باز نگهداری مداوم راه یکی از آیتم‌های اصلی و اساسی راهداری محسوب می‌شود برنامه مدونی را درباره اقدامات راهداری قبل، حین و پس از بارش‌ها در فصل زمستان در دستور کار داریم.

این مقام مسئول گفت: تمام محورهای مواصلاتی این شهرستان با تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌های راهداری در تمام طول سال آماده تردد مردم است و توصیه ما به مسافران و هم‌شهرستانی‌ها این است که در هنگام تردد در جاده‌ها ضمن اطمینان از سالم بودن تجهیزات وسایل نقلیه خود به هشدارهای راهداری نیز توجه کنند.

وی با بیان اینکه در طول سال در تمام محورها حضور فعال و طرح ایمنی محورها را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، بیان داشت: سعی بر آن داریم تا با اجرای پروژه‌هایی از قبیل روکش آسفالت، نصب علائم، خط‌کشی و ... شرایط بسیار مطلوبی را برای جاده‌های شهرستان ایجاد کنیم تا هیچ راننده و مسافری در طول سال در جاده‌ها دچار مشکل نشود.

رئیس اداره راه و شهرسازی قیروکارزین در پایان افزود: مردم در زمان‌های بحرانی نهایت همکاری را با راهداران و ارگان‌های دست‌اندر کار جاده‌ای داشته باشند تا شاهد عملکرد مناسب‌تر برای افزایش هر چه بیشتر ایمنی در جاده‌ها باشیم.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول