اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با فصل سرما صورت گرفت

آمادگی اکیپ‌های راهداری بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا از آمادگی اکیپ‌های راهداری این شهرستان همزمان با فصل سرما خبر داد.

آمادگی اکیپ‌های راهداری بویین‌زهرا

احد احمدی امروز در حاشیه بازدید از راهدارخانه بخش مرکزی بویین‌زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه مجموعه فرمانداری بویین‌زهرا و تمام دستگاه‌ها و نهاد‌های این شهرستان از آمادگی کامل برای ایام زمستان و مقابله با برف و کولاک سهمگین و شدید در محور‌های مواصلاتی این شهرستان برخودار هستند، اظهار داشت: بیش از سه راهدارخانه تاکنون در شهر‌های بویین‌زهرا، دانسفهان و شال راه‌اندازی شده است.

فرماندار بویین‌زهرا افزود: استقرار پایگاه هلال‌احمر و  تجهیز راهدار‌خانه در گردنه هجیب بخش مرکزی این شهرستان از جمله دستاورد‌هایی بوده که توسط دولت در این منطقه ایجاد شده است.

این مسئول عنوان کرد: دو پایگاه هلال‌احمر جاده‌ای تاکنون در شهرستان بویین‌زهرا راه‌اندازی شده و توسعه پایگاه‌های هلال‌احمر جزو برنامه‌هایی است که در دستور کار این فرمانداری قرار دارد.

فرماندار بویین‌زهرا اضافه کرد: اداره راه ‌و شهرسازی از هم‌اکنون با تجهیزات کامل و با تأمین نیرو آماده استقبال از فصل زمستان، خطرات و بحران‌های احتمالی است.

احمدی گفت: تاکنون مقادیر قابل‌ توجهی نمک و ماسه توسط اداره راه‌ و شهرسازی این شهرستان ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه گردنه هجیب از جمله گردنه‌های خطرناک در سطح استان قزوین در محور بویین‌زهرا به طرف استان قم است، عنوان کرد: براساس تجربه برف‌ و کولاک سال 86 از هم‌اکنون تدابیر ویژه‌ای برای جلوگیری از بحران‌های احتمالی اعمال شده که البته امیدواریم هیچ‌گونه مشکل و بحرانی در ایام سه ماه زمستان به وجود نیاید.

فرماندار بویین‌زهرا ابراز داشت: تجهیز خودور‌های امداد و راهداری نیز طی هفته گذشته در این شهرستان صورت گرفته است.

احمدی با اشاره به توسعه طرح‌های هادی روستایی در این شهرستان متذکر شد: جایگاه شهرستان بویین‌زهرا در حوزه طرح‌های روستایی بسیار چشم‌گیر و قابل‌ تقدیر است.

این مسئول گفت: مسئولان و مدیران ارگان‌های دولتی بویین‌زهرا طی یک‌ سال جاری فعالیت‌های مختلفی را در حوزه عمرانی و خدمات به انجام رسانده‌اند که شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول