اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم:

مانور ماشین‌های راهداری در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته راهداری خبر داد و گفت: در این هفته مانور ماشین‌آلات راهداری قم اجرا خواهد شد.

مانور ماشین‌های راهداری در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، محمدرضا قلندر در جلسه شورای حمل و نقل استان با اشاره به اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری گفت: از 26 آذر تا اول دی ماه، هفته حمل و نقل نام‌گذاری شده است و در طول این هفته برنامه‌های متنوعی از سوی ادارات کل راه و شهرسازی و حمل و نقل و پایانه‌ها انجام می‌پذیرد.

وی هدف از برگزاری این برنامه‌ها را گامی در راستای ارج نهادن به خدمات توان‌فرسای راهداران دانست و ادامه داد: ترویج فرهنگ نگهداری راه‌ها و شناساندن خدمات راهداران زحمت‌کش به مردم که با تلاش شبانه‌روزی در گرمای سخت تابستان و سرمای دشوار زمستان مسئولیت نگهداری از سرمایه‌های ملی و راه‌های کشور را به عهده دارند، بخش دیگری از اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خاطرنشان کرد: دیدار با مراجع عظام، برگزاری مانور ماشین‌آلات راهداری و اعزام اکیپ‌های زمستانی به مناطق برف‌گیر و گردنه‌های صعب‌العبور، تقدیر از راهداران نمونه و بازدید از راهدارخانه‌های استان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم هفته راهداری و حمل و نقل، حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و برگزاری مصاحبه مطبوعاتی از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته انجام خواهد شد.

در طول 760 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی استان قم، هشت راهدارخانه ثابت و سیار فعالیت می‌کنند که 70 نفر از راهداران سخت‌کوش و پرتلاش در قالب 10 اکیپ راهداری زمستانی و با 70 دستگاه ماشین‌آلات راهداری در شش گردنه مهم و برف‌گیر استان به انجام فعالیت‌های راهداری زمستانی مشغول خواهند شد.

انتهای پیام/2258/ذ/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول