اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه دماوند خبر داد

خدمات‏رسانی 50 نیروی راهداری دماوند در بارش برف اخیر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان دماوند از خدمات‏رسانی 50 نیروی راهداری این شهرستان در بارش برف اخیر خبر داد.

خدمات‏رسانی 50 نیروی راهداری دماوند در بارش برف اخیر

اکبر وطن‏دوست امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: خدمات‏رسانی در راه‏های مواصلاتی حوزه شهرستان دماوند از جمعه گذشته آغاز شده است.

وی ادامه داد: در این چند روز خدمات در بخش‏های مختلف تأمین ایمنی، برف‏روبی، نمک‏پاشی و در صورت نیاز یخ‏زدایی ارائه شد.

وطن‏دوست اضافه کرد: از شب گذشته تا به امروز نیز شهرستان دماوند با بارش برف همراه بود؛ اما با این وجود مشکلی در مسیرهای این منطقه دیده نمی‏شود.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان دماوند افزود: در خلال اجرای عملیات خدمات‏رسانی در راه‏های شهرستان دماوند در چهار روز گذشته 50 راهدار درگیر اجرای طرح بودند.

وی ادامه داد: میزان سطح بارندگی برف در شمال‏شرق استان تهران به قدری بود که بر اساس تجربیات گذشته راه‏های این مناطق قاعدتاً باید دست‏کم چند ساعتی مسدود می‏شد.

وطن‏دوست اضافه کرد: اما در سایه تلاش نیروهای خدوم راهدار شهرستان دماوند بزرگراه‏های عبوری از این حوزه حتی یک دقیقه هم با انسداد مواجه نشدند.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان دماوند افزود: به واقع مأموران راهداری‏های شهرستان دماوند از جان خود مایه گذاشتند تا این مسیر مهم و پرتردد بسته نشود.

وی با اشاره به بازدید شب گذشته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از راهدارخانه‏های دماوند، حضور مسئولان را مایه دلگرمی راهداران این شهرستان دانست.

وطن‏دوست اضافه کرد: حضور شخص مدیرکل راه و شهرسازی به همراه تنی چند از معاونان از شب گذشته تا صبح امروز در منطقه سبب ارتقای سطح روحی و به تبع آن خدمات‏رسانی راهداران شد.

انتهای پیام/25683/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول