اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راهداری تویسرکان خبر داد

آماده‌باش 4 اکیپ راهداری زمستانی در تویسرکان/‌تعمیر علائم جاده‌ای‌

خبرگزاری فارس: رئیس راهداری راه و شهرسازی تویسرکان از آماده‌باش 24 ساعته چهار اکیپ خدمات‌رسان طرح زمستانی راهداری تویسرکان در فصل سرما خبر داد.

آماده‌باش 4 اکیپ راهداری زمستانی در تویسرکان/‌تعمیر علائم جاده‌ای‌

آرش آزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان اینکه دو راهدارخانه دولایی و مرکزی تویسرکان به امکانات ضروری مختص فصل سرما تجهیز شده‌اند، اظهار داشت: چهار اکیپ نیروی انسانی کاردان و متخصص در حوزه راهداری در دو راهدار‌خانه شهرستان با آمادگی کامل مستقر هستند و دو اکیپ ستادی در مرکز اداره راه و شهرسازی، پشتیبانی‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی از آماده‌باش شبانه‌روزی نیروهای خدمات‌رسان زمستانی راهداری خبر داد و گفت: 38 نیروی انسانی باتجربه و آشنا به تمام راه‌های شهرستان با امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

رئیس راهداری راه و شهرسازی تویسرکان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از بارش، آماده‌سازی راهدارخانه‌ها است، خاطرنشان کرد: ذخیره‌سازی 2 هزار و 500 تن شن ‌و ماسه و نمک، آماده‌سازی 28 دستگاه ماشین‌آلات تخصصی برای روان‌سازی و تسهیل عبور و مرور وسایط نقلیه در جاده‌ها به‌ هنگام بارش برف و یخبندان، بخشی از اقدامات انجام گرفته از سوی راهداری شهرستان است.

وی از فراهم‌سازی 70 تن آسفالت سرد برای موارد اورژانسی و مشکلاتی که ممکن است در جاده رخ دهد خبر داد و اضافه کرد: بازدید، پاکسازی و لایروبی پل‌های بزرگ به منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی و سیلاب در فصل بارش نزولات آسمانی از دیگر برنامه‌هایی است که به صورت مستمر در تمام نقاط مذکور در سطح شهرستان پیگیری و انجام می‌شود.

آزادی با اشاره به اینکه شهروندان باید به نظم و مقررات ترافیکی و اطلاع‌رسانی جاده‌ها توجه داشته باشند، اذعان داشت: با توجه به شرایط جوی فصل زمستان، برخورداری از تجهیزاتی مانند زنجیر چرخ، پر بودن باک خودرو از بنزین، رعایت سرعت مجاز، کنترل بخاری خودرو، تست روند چگونگی باز و بسته کردن زنجیر چرخ خودرو از جمله مؤلفه‌های مهمی است که در وهله نخست سلامت و رفاه حال فرد راننده و سپس موقعیت جانی همراهان و دیگر افراد در مسیر حرکت را تضمین می‌کند. 

وی با بیان اینکه رانندگان باید در این فصل دقت بیشتری در رانندگی داشته‌ باشند، افزود: کسب اطلاعات دقیق از سامانه‌های اطلاع‌رسانی جاده‌ای، برای رسیدن به‌هنگام و سالم رانندگان به مقصد نقش بسیار زیادی دارد.

رئیس راهداری راه و شهرسازی تویسرکان ضمن تأکید بر لزوم توجه به‌ علائم راهنمایی و رانندگی به ویژه در فصل زمستان تصریح کرد: تلاش شده است تا مدیریت علائم و تابلو‌ها راهنما براساس شرایط آب و هوایی جاده‌ها انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری بالغ بر 6 هزار مورد تعمیر علائم جاده‌ای در شهرستان صورت گرفته است، بیان داشت: یک خودرو با دو کارگر به صورت مستمر همه علائم جاده‌ای را در حوزه استحفاظی این نهاد در شهرستان بازرسی و در صورت لازم تعمیر و یا تعویض می‌کنند.

آزادی اضافه کرد: شستشوی علائم، نصب، تعمیر و تعویض تابلوها و تعمیرات در محورها با آغاز بارش‌ نزولات آسمانی در تویسرکان انجام شده است.

وی در پایان ابراز داشت: تمام تلاش راهداری و نیروهای خدمات‌رسان این نهاد در شهرستان، ایمن‌سازی، ایجاد رفاه و امنیت سلامت جانی و مالی مردم در جاده‌ها و راه‌ها است.

انتهای پیام/89010/ذ/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول