اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد

فعالیت 47 اکیپ راهداری در اردبیل/راه ارتباطی 10 روستا بسته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: در قالب طرح زمستانی 47 اکیپ راهداری در نقاط مختلف استان به ویژه محورهای مواصلاتی صعب‌العبور استقرار یافته‌اند.

فعالیت 47 اکیپ راهداری در اردبیل/راه ارتباطی 10 روستا بسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های راهداری و آمادگی نیروها در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان اظهار داشت: این 47 اکیپ در 25 ایستگاه ثابت، سیار و مرکزی استقرار یافته و در فصل زمستان به مسافران و رانندگان خدمات ارائه می‌کنند.

وی همچنین از اعزام 193 دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهداری و 334 نفر راهدار خبر داد و تصریح کرد: به صورت نمادین دوم دی ماه برنامه اعزام اکیپ راهداری را شاهد می‌باشیم تا در فصل زمستان به صورت شبانه‌روزی در خدمت هموطنانمان باشند.

حیدری در ادامه خاطرنشان کرد: هموطنانمان در صورت مشاهده هرگونه اختلال در رفت و آمدها و گرفتار شدن در برف و کولاک در جاده‌ها می‌توانند با شماره تلفن 141 با اداره راهداری تماس حاصل کرده و کمک به حادثه‌دیدگان را از این طریق دریافت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه سخنان خود اضافه کرد: راهداران ما با تمام توان در جاده‌ها استقرار یافته‌اند و پیش‌بینی ما این است که در یک حرکت مطلوب و مناسب بتوانیم در ایام زمستان به حادثه‌دیدگان احتمالی مدد برسانیم.

وی بیان کرد: با توجه به حادثه‌خیز بودن برخی از نقاط و گردنه‌های صعب‌العبور به ویژه محور اردبیل – سرچم تلاش کردیم تا چندین اکیپ راهداری خود را در این مسیر مستقر کنیم تا در صورت نیاز بتوانیم در خدمت هموطنانمان باشیم.

نجات 40 خودروی گرفتار در برف و کولاک نیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما با تداوم بارش برف و سرمای هوا و وزش باد و کولاک 40 خودروی گرفتار شده در کولاک محور نیر – صایین با کمک راهداران نجات یافته اما همچنان راه 10 روستا در شهر نیر بسته است.

با تلاش راهداران در سایر نقاط کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان و در راه ماندگان ادامه دارد و همچنان به رانندگان گذری از گردنه اسالم توصیه می‌شود از جاده جایگزین استفاده کرده و حدالامکان از سفرهای غیر ضرور اجتناب کنند.

با قطع بارش برف در اکثر نقاط استان دمای هوا به سرعت در این استان کاهش یافته و امشب مردم اردبیل و نقاط مختلف این استان سرمای بسیار طاقت‌فرسایی را تجربه می‌کنند به طوریکه پیش‌بینی شده است دمای هوا به 25 درجه زیر صفر برسد.

انتهای پیام/62004/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول