اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یادواره خانگی سردار شهید حسین فلاح در ماسال

مادر شهید جاویدالاثر: پیروی از قرآن و ولایت فقیه توصیه شهید فلاح بود

خبرگزاری فارس: مادر سردار شهید حسین فلاح گفت: فرزندم عاشق امام (ره) بود و پیروی از قرآن و ولایت فقیه توصیه و تأکید شهید فلاح قبل از شهادت بود.

مادر شهید جاویدالاثر: پیروی از قرآن و ولایت فقیه توصیه شهید فلاح بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، هشتمین یادواره خانگی شهدای ماسال پیش از ظهر امروز با همت هیئت محبان ولایت این شهرستان و با یادمان سردار شهید «حسین فلاح زرین‌کار» فرمانده دلاور گروهان حضرت ابوالفضل (ع) گردان حمزه سیدالشهدای لشگر قدس گیلان در منزل پدر این شهید برگزار شد.

در این مراسم معنوی همرزمان آن شهید بزرگوار در جنگ تحمیلی و جمعی از جوانان نسل سوم انقلاب اسلامی که از همرزمان و رهروان راه شهید فلاح در مقابله با جنگ نرم هستند، حضور داشتند.

مادر شهید فلاح در مراسم مذکور، اظهار کرد: حسین متولد و شهید ماه محرم بود و حسینی(ع) به دنیا آمد و حسینی(ع) نیز شهید شد.

جیران کریمی با بیان اینکه حسین همواره در فکر جبهه و شهادت بود، افزود: اخلاق‌مداری، شیفته ولایت فقیه بودن، ایثار و فداکاری از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید حسین فلاح بود.

وی با اشاره به دوبار جانبازی سردار شهید فلاح، تصریح کرد: شهید فلاح مظلومیت خاصی داشت و در سریع‌ترین زمان پس از جانبازی خود را به جبهه می‌رساند.

این مادر شهید گفت: پسرم عاشق شهادت بود و پیروی از خط امام و قرآن توصیه و تأکید شهید بود و همواره می‌گفت پس از شهادتم برایم گریه نکنید.

کریمی با بیان اینکه حسین خانه را لانه و جبهه را خانه اصلی خود می‌دانست، اذعان کرد: شهید فلاح دائم‌الوضو بود و همواره بر ولایت‌مداری و پیرو خط امام (ره) تاکید داشت.

وی ادامه داد: نگران جانبازی شهید بودم و از او درخواست کردم تا بهبودی کامل در پشت جبهه بماند اما شهید حسین می‌گفت مادر جان جبهه مداوایم می‌کند.

*شهدا رمز ماندگاری انقلاب اسلامی هستند

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز در مراسم مذکور با تأکید بر اینکه سردار شهید فلاح از مردان خدایی بود، اظهار کرد: شهدا رمز ماندگاری انقلاب اسلامی هستند.

عزیز کاظمی افزود: سردار شهید فلاح در عملیات کربلای 2 شهید شد و آخرین بار شهید جاویدالاثر را قبل از میدان مین دیدم و دیگر هر چه گشتیم اثری از شهید نبود.

وی با بیان اینکه شهید فلاح شوق حضور در جبهه‌ها را داشت، تصریح کرد: وی کمتر مرخصی می‌آمد و در دوران مرخصی نیز برای جبهه بی‌تابی می‌کرد.

به گزارش فارس، سردار شهید حسین فلاح زرین‌کار فرمانده دلاور گروهان حضرت ابوالفضل (ع) گردان حمزه سیدالشهدای لشگر قدس گیلان در دوم فروردین 1347 متولد شد و در 10 شهریور 65 و در عملیات کربلای 2 به مقام رفیع شهادت رسید.

سردار شهید فلاح جاویدالاثر بوده و پیکر مبارک ایشان هنوز به خانه برنگشته است و مادر شهید همچنان چشم به در دوخته و منتظر پیکر مطهر فرزند شهیدش است.

انتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول