اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارومیه

نمایشگاه عکس بصیرت و میثاق با ولایت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری نمایشگاه عکس و عصر شعر با عنوان بصیرت و میثاق با ولایت در مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه خبر داد.

نمایشگاه عکس بصیرت و میثاق با ولایت برگزار می‌شود

محمدباقر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی به مناسبت گرامیداشت سالروز 9 دی ماه در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری نمایشگاه عکس و عصر شعر با عنوان بصیرت و میثاق با ولایت در مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه اشاره کرد و ادامه داد: این نمایشگاه 9 دی ماه سال جاری و در راستای گرامیداشت حماسه به یادماندنی این روز برگزار می‌شود.

کریمی با اشاره به برگزاری همایش و بزرگداشت حماسه 9 دی در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: این همایش در شهرهای خوی، سلماس، ماکو در محل مجتمع بازرگان، بوکان در مجتمع فرهنگی و هنری سیمرغ، اشنویه و چایپاره در محل مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان‌ها، چالدران، پلدشت، شوط و پیرانشهر در مسجد جامع این شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی به مسابقه مقاله‌نویسی در میاندوآب و شاهین‌دژ اشاره کرد و افزود: مسابقه نقاشی به مناسبت بزرگداشت حماسه به یادماندنی 9 دی برای کودکان شهرستان نقده برگزار می‌شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: به منظور تبیین عمق حماسه 9 دی، 500 عدد نرم‌افزار با عنوان حماسه بصیرت و بصیرت رهبری در سطح شهرستان مهاباد توزیع می‌شود.

کریمی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در سردشت اجرا می‌شود گفت: همایش حماسه ماندگار در مسجدالنبی و نمایشگاه هنرهای تجسمی و عکس در محل مجتمع فرهنگی و هنری سردشت از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/61010/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول