اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان:

افتتاح پروژه‎های مناسبتی منوط به طی کردن فرآیندهای قانونی است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: در هفته دولت و دهه فجر کلنگ‎زنی و افتتاح پروژه‎ها منوط به طی کردن فرآیندهای قانونی آن است.

افتتاح پروژه‎های مناسبتی منوط به طی کردن فرآیندهای قانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود ‌در نشست ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: در کلنگ‎زنی پروژه‎ها باید اعتبار پروژه مشخص، زمین طرح کاملاً آماده و مجوزها نیز دریافت شده باشد تا لیست این پروژه‎ها در جداول کلنگ‎زنی برنامه‎های مناسبتی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه امسال پروژه جدید نداریم تصریح کرد: بنای استان بر این است که پروژه‎های قبلی را تکمیل و به بهره‎برداری برساند بنابراین در سال‌جاری پروژه جدیدی در دستورکار استان نیست.

در افتتاح پروژه‎ها نیز باید اجرای طرح کامل شده باشد

معاون عمرانی استاندار گلستان در خصوص پروژه‎های افتتاحی نیز بیان داشت: در افتتاح پروژه‎ها نیز باید اجرای طرح کامل شده باشد و یا اگر در چندین فاز قابل بهره‎برداری باشد پس از تکمیل هر فاز می‎توان مبادرت به برگزاری مراسم افتتاحیه کرد.

دادبود ابراز داشت: رویکرد ما این است تا پروژه‎ها را فازبندی کنیم و به تناسب ساخت و سازها آن‎ها را به بهره‎برداری برسانیم.

وی تاکید کرد: پروژه‎هایی که در یک دوره زمانی آماده بهره‎برداری باشند در همان مقطع نیز افتتاح خواهیم کرد.

تامین اعتبار پروژه‎ها باید مشخص باشد

معاون عمرانی استاندار گلستان با بیان اینکه تامین اعتبار پروژه‎ها باید مشخص باشد عنوان کرد: اکثر موضوعاتی را داشتیم که سرمایه‎گذاران پروژه‎ها را کلنگ‎زنی کردند اما کارها با تاخیر همراه بود لذا تلاش داریم تا در بهره‎برداری پروژه‎ها تکمیل بودن آن را نیز لحاظ کنیم.

انتهای پیام/2307/‌ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول