اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری گلستان:

شفاف‎سازی عملکرد در دستور کار نظام مهندسی ساختمان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری گلستان گفت: شفاف‎سازی عملکرد در دستور کار نظام مهندسی ساختمان قرار گیرد.

شفاف‎سازی عملکرد در دستور کار نظام مهندسی ساختمان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گلستان، عبدالرضا دادبود در آیین تودیع و معارفه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اظهار داشت: نظام مهندسی ساختمان برای اهدافی تاسیس شده که مهم‌ترین آنها رعایت مقررات ملی و کیفیت ساخت و سازها است.

وی افزود: با تقویت و تمرکز بر نظارت‎ها، طراحی‎ها و اجرا، دستیابی به این اهداف را که بر تمام بخش‎های جامعه تاثیرگذار است، تسهیل می‎کند.

معاون عمرانی استانداری گلستان تصریح کرد:‌ ساز و کارهای موجود در این سازمان از جمله برگزاری این گونه جلسات، ابزاری برای رسیدن به اهداف مورد نظر و پیشرفت هستند.

دادبود گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان در کشور جایگاه مطلوبی دارد و با وجود چنین جایگاهی، افق خوبی برای آینده آن دیده می‎شود که با مدیریت خوب اعضای هیئت مدیره می‎تواند به توسعه استان کمک کند.

وی از اعضای هیئت مدیره جدید که از مهندسان و بدنه سازمان هستند، خواست که با بهره‎گیری از تجارب گذشته و نگاه به آینده، شفاف‎سازی عملکرد و به دور از حاشیه‎ها برای ارتقای جایگاه این سازمان تلاش کنند.

معاون عمرانی استانداری گلستان خاطر نشان کرد: همچنین استفاده از ظرفیت‎های موجود، ارائه راهکارهای کارشناسی برای حل مشکلات و تبدیل آنها به راهبردهای اساسی و اجرایی از اقدامات دیگر برای ارتقای جایگاه سازمان و حفظ حیثیت سازمان می‎شود.

انتهای پیام/2307/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول