اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح مهر ماندگار

زمستانی گرم برای اردبیلی‌ها در راه است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز اردبیل از بهره‌مندی 4 هزار و 200 خانوار شهری و روستایی در این استان از نعمت گاز طبیعی در راستای تکمیل طرح مهر ماندگار خبر داد.

زمستانی گرم برای اردبیلی‌ها در راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل فیروز خدایی عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت اجرای طرح مهر ماندگار در حوزه شرکت گاز اظهار داشت: در تداوم خدمت‌رسانی به مردم استان و در قالب طرح مهر ماندگار گازرسانی به روستاها و دو شهر استان به جد پیگیری می‌شود و ما امیدواریم تا پایان دولت خدمت‌گزار این مناطق شهری و روستایی از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: در قالب اجرای طرح یاد شده و همزمان با دهه فجر 35 روستا و دو شهر استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

خدایی خاطرنشان کرد: برای بهره‌برداری ساکنان این شهرها و مناطق روستایی بالغ بر 223 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته تا شهروندان دو شهر استان و ساکنان 35 روستا از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

این مسئول با اشاره به حجم عملیات گازرسانی اضافه کرد: برای گازرسانی به مناطق یاد شده بیش از 300 کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده است.

وی در تشریح روند اجرای پروژه‌های گازرسانی در سطح استان بیان کرد: در حال حاضر 99 درصد از خانوارهای شهری استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

دهه فجر جشن گازدار شدن تمام شهرهای اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل یادآور شد:‌ با تلاش بی‌وقفه متخصصان شرکت و همچنین با اتمام گازرسانی به آخرین شهر استان به نام قصابه از توابع شهرستان مشگین که جزو پروژه‌های مهر ماندگار است دهه فجر امسال جشن گازدار شدن تمام مناطق شهری استان را برگزار می‌کنیم.

خدایی همچنین از اجرای شبکه گازرسانی به میزان 700 کیلومتر در سال‌جاری خبر داد و گفت: از مجموع 165 هزار علمک منصوبی در کل استان قریب به 9 هزار علمک گاز در سال‌جاری نصب شده است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: در نیمه اول امسال 52 روستای اردبیل از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

خدایی تصریح کرد: ‌با پیوستن این روستاها به شبکه سراسری گاز انتظار می‌رود هموطنانمان در مناطق روستایی بتوانند با رعایت موارد ایمنی از این موهبت الهی بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: این رقم در مقایسه با 14 روستای گازدار شده در مدت مشابه سال گذشته از رشد چشمگیر 275 درصدی برخوردار است.

این مسئول اضافه کرد: این مهم جز با برنامه‌ریزی دقیق و همه‌جانبه کارشناسی، پیش‌بینی به موقع اعتبارات مورد نیاز و تلاش بی‌وقفه همکاران سخت‌کوش شرکت گاز استان قابل تحقق نبود.

خدایی در پایان از مردم استان درخواست کرد تا با استفاده بهینه و ایمن از این موهبت خدادادی خادمان خود را در خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر یاری کنند.

انتهای پیام/62001/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول