اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری:

75 درصد روستاهای چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز برخوردارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 75 درصد از روستاهای این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

75 درصد روستاهای چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز برخوردارند

اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر از مجموع 817 روستا در این استان افزون بر 348 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

این مسئول جمعیت تحت پوشش گاز طبیعی این استان را 921 هزار و 60 نفر اعلام کرد و گفت: از این میزان 595 هزار و 767 نفر جمعیت شهری و 325 هزار و 293 نفر جمعیت روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

هیبتیان ادامه داد: با تلاش مجموعه نیروهای این شرکت گازرسانی به 34 روستای جدید در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 88 درصد از مجموع جمعیت این استان تحت پوشش خدمات این شرکت قرار دارند، بیان داشت: در حال حاضر 99.5 درصد جمعیت شهرهای این استان و 75 درصد جمعیت روستاهای استان از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند.

وی در ادامه بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در این شرکت تأکید و خاطرنشان کرد: برهمین اساس لازم است تا کنتور خوان‌ها و توزیع کنندگان قبوض برای داشتن بهترین برخورد ممکن با مشترکین، استفاده از لباس متحدالشکل، همراه داشتن کارت شناسایی و توجه به انجام وظیفه به  نحو احسن تلاش مضاعف داشته باشند.

هیبتیان از کنتورخوان‌ها و توزیع کنندگان بروشورهای حاوی نکات ایمنی به عنوان سفیران ایمنی یاد کرد و افزود: توزیع خانه به خانه بروشورهای ایمنی و آموزش چهره به چهره خانواده‌ها در سطح استان رسالت بزرگی است که بی شک نقش مهمی را در کاهش حوادث ناشی از مصرف ناایمن گاز طبیعی ایفا خواهد کرد.

این مسئول اذعان داشت: با توجه به سیاستگذاری‌های کلان کشور در راستای اصلاح الگوی مصرف و بهینه سازی مصرف انرژی، کسب اطلاعات لازم در این باره برای مسئولان و کارکنان شرکت‌های تابعه گاز که سهم عمده‌ای در تولید گازهای گلخانه‌ای دارند ضروری به نظر می‌رسد. 

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول