اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل نوسازی مدارس همدان:

بیش از 200 مدرسه در همدان مشکل گاز دارند

خبرگزاری فارس: معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی مدارس همدان گفت: 238 مدرسه استان همدان نیاز به تأمین گازکشی و رفع مشکل دارند.

بیش از 200 مدرسه در همدان مشکل گاز دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا مرادی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان اظهار کرد: هر ساله در ابتدای سال اعتبارات استانی و ملی به اداره نوسازی ابلاغ می‌شود و در نهایت این اعتبارات برای مدارس هزینه می‌شود.

وی به اعتبارات ملی و استانی همدان اشاره کرد و گفت: برای برطرف کردن نواقص سیستم گرمایشی مدارس هر ساله اعتباری را ابلاغ می‌کنند که در سال‌جاری میزان اعتبارات ملی در استان همدان یک میلیارد و 500 میلیون تومان بوده که تاکنون 78 میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان همدان تصریح کرد: اعتبارات استانی نیز برای برطرف کردن نواقص سیستم گرمایشی مدارس 17 میلیارد تومان است که از این مبلغ 4 میلیارد و 300 میلیون تومان تخصیص یافته است.

وی افزود: 238 مدرسه استان همدان نیاز به تأمین گازکشی و رفع مشکل دارند که از این تعداد شرکت گاز متعهد شده تا گاز 120 مدرسه را راه‌اندازی کند.

مرادی خاطرنشان کرد: با وجود تأمین گاز 120 مدرسه در همدان استان متضرر می‌شود چرا که این طرح کشوری بوده و اعتبارات آن نیز باید از کشور تأمین شود.

وی در ادامه از اعلام آمادگی اداره نوسازی مدارس برای تعویض بخاری‌های چکه‌ای خبر داد و عنوان کرد: اداره نوسازی مدارس استان همدان آمادگی دارد تا تمام بخاری‌های چکه‌ای مدارس استان را تعویض و بخاری کاربراتوری در اختیار آنان بگذارد.

معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی مدارس همدان تأکید کرد: هزینه کل 238 مدرسه دارای مشکل گاز یک میلیارد و 700 میلیون تومان است که اداره گاز متعهد شده تا 120 مدرسه را رفع نواقص و مشکل گاز آنان را حل کند.

وی در پایان گفت: به‌دلیل کمبود اعتبار برای گازکشی و تجهیز سیستم گرمایشی، مدارس زیر 20 نفر باید از بخاری گازسوز استفاده کنند در حالی که مسئولان تمام دستگاه‌ها با این موضوع مخالفت کردند.

انتهای پیام/89007/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول