اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

جیرفت تا پایان سال 92 گازدار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: تا پایان سال 92 مردم این شهرستان از نعمت گاز لوله‌کشی برخوردار می‌شوند.

جیرفت تا پایان سال 92 گازدار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور بعد از ظهر امروز در نشست کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با رئیس منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه تنها حدود پنج قرن از دوره اندیشه‌های متحجر کلیسایی که گالیله‌ها را قربانی خود کردند، می‌گذرد، شکوفایی غرب در علم مدیون اسلام است.

وی با بیان اینکه امروز خرسند هستیم که حیات ما در یک نظام مقدس واقع شده که جایگاه استادان و علما را ارزشمند می‌داند، افزود: با وجود اینکه کارهای ارزشمندی در عرصه علم و آموزش در نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه در جنوب استان کرمان انجام شده است، اما در کنار آن مشکلاتی وجود دارد که از پرچم‌داران علم و دانش انتظار می‌رود در راستای رفع آن‌ها تلاش کنند.

غنچه‌پور تصریح کرد: مراکز آموزشی شهرستان جیرفت هر کدام 100 تا 200 هکتار زمین دریافت کردند و اگر در این راستا مشکلی وجود دارد با تعاملی که در شهرستان برقرار است، برای رفع آن تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به کارهای عمرانی انجام شده در بخش‌های مختلف در شهرستان جیرفت ابراز داشت: تا پایان سال 92 مردم این شهرستان از نعمت گاز لوله‌کشی برخوردار می‌شوند.

به گزارش فارس، پس از پایان نشست کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با رئیس منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان محلی به همراه رئیس منطقه از مزارع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد بازدید کردند.

انتهای پیام/80002/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول