اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

گاز رسانی استان اصفهان از مرز 1300 شهر و روستا گذشت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: با پوشش 97 درصدی شهرها در استان اصفهان گاز رسانی در این استان از مرز 1300 شهر و روستا گذشت.

گاز رسانی استان اصفهان از مرز 1300 شهر و روستا گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت گاز استان اصفهان، مرتضی طغیانی با بیان اینکه در حال حاضر 101 شهر در اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اظهار کرد: با پوشش 97 درصدی شهرها، این استان رتبه نخست تعداد شهرهای بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: تاکنون بیش از 950 روستای استان اصفهان نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اضافه کرد: هم‌زمان با اجرای طرح جامع اصفهان بزرگ، گازرسانی به حدود 300 روستا در سطح استان اصفهان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی درباره پروژه‌های گازرسانی به روستاهای استان اصفهان بیان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی خوبی روبه‌رو است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال بیش از 40 درصد پروژه‌ها معادل 127 روستا به بهره‌برداری برسند.

طغیانی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از157 میلیارد و900 میلیون ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده است، گفت: طرح‌های گاز رسانی شامل روستاهایی از توابع شهرستان‌های اردستان، چادگان، فریدونشهر و زرین شهر است.

وی عملیات گازرسانی به 19 روستا از توابع اردستان را با پیشرفت فیزیکی 70 درصد و چهار روستا از توابع شهرستان کاشان را نیز با رشد 95 درصدی اعلام کرد و گفت: در شهرستان نائین نیز هم اکنون77 روستا در دست گازرسانی است که  70 درصد پیشرفت فیزیکی حاصل شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان همچنین گازرسانی به  48 روستا از توابع شهرستان سمیرم، را از دیگر پروژه‌های گازرسانی روستایی در سال جاری نام برد که با رشد فیزیکی 80 درصدی روبرو است.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول