اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در جاده‌های استان ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن‌های همراه در جاده‌های اصلی و فرعی استان برای ارتقای عملیات امدادرسانی و خدمات‌دهی به مردم امری ضروری است.

رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در جاده‌های استان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمود میری ظهر امروز در کمیته ایمنی حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار داشت: با توجه به فقدان آنتن‌دهی تلفن همراه در برخی از جاده‌های اصلی و فرعی استان، شرکت مخابرات موظف است تا هرچه سریع‌تر نسبت به پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه در تمامی جاده‌های سطح استان اقدامات لازم را انجام دهد.

وی بر راه‌اندازی تلفن 147 (سیستم اطلاع رسانی ندای امداد) در استان تأکید کرد و افزود: برخی مشکلات برای راه‌اندازی این سیستم وجود دارد که در صدد هستیم تا با برطرف کردن این موانع بتوانیم سیستم پاسخگویی ندای امداد را در سطح استان فعال کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان از بازگشایی محور ایرانشهر، نیکشهر، کنارک خبر داد و بیان کرد: پس از اتمام تعمیرات در برخی از نقاط حادثه‌خیز، این محور آماده بهره‌برداری از ناوگان عمومی می‌باشد.

میری از اجرای پروژه اطلس راه‌های استان خبر داد و گفت: به‌زودی اجرای پروژه اطلس راه‌های استان در اختیار شهروندان هم استانی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به نصب علائم هشدار دهنده در جاده‌های استان افزود: ضریب ایمنی محورهای استان با اجرای عملیات راهداری از جمله اصلاح شیب عرضی، تعمیر علائم و نصب تابلوهای هشداردهنده ارتقا می‌یابد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه از هم اکنون باید برای سفرهای نوروز 92 برنامه‌ریزی شود، بیان داشت: تمامی نقاط حادثه‌خیز محورهای اصلی و فرعی استان پس از شناسایی باید رفع عیوب شود تا در ایام نوروز شاهد حادثه‌ای دلخراش در سطح راه‌های استان نباشیم.

انتهای پیام/75001/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول