اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» تأکید کرد

نهادینه‌سازی فرهنگ استفاده خلاقانه از تلفن همراه

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» گفت: فرهنگ استفاده خلاقانه از تلفن همراه باید در جامعه نهادینه شود.

نهادینه‌سازی فرهنگ استفاده خلاقانه از تلفن همراه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جاوید خوشبین در کارگاه آموزشی تکنیک‌های فیلم‌سازی و عکاسی خلاق با تلفن همراه که در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) استان قزوین با حضور دانشجویان و کاربران تلفن همراه برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ‌سازی استفاده خلاقانه و هنرمندانه از تلفن همراه از اهداف برگزاری جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» است.

وی ادامه داد: هر فردی با داشتن تلفن همراه می‌تواند آثار هنری خود را در قالب عکس و فیلم به جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» ارسال کند.

دبیر جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» با بیان اینکه کارگاه آموزشی تکنیک‌های فیلم‌سازی و عکاسی خلاق با تلفن همراه در بیست دانشگاه کشور برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی تاکنون در هشت دانشگاه از جمله در استان‌های یاسوج، تهران، بابل و قم برگزار شده و خوشبختانه استقبال جوانان و کاربران موبایل از این کارگاه آموزشی مطلوب بوده است.

این مسئول تصریح کرد: برگزاری جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» این فرصت را برای کاربران تلفن همراه فراهم کرده است تا با نگاه دقیق و مشخص به اطراف زندگیشان بتوانند بهترین آثار هنری را با موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی خلق کنند.

خوشبین ابراز داشت: جوانان با استفاده از شیوه‌های درست و ساده می‌توانند بهترین آثار هنری را با تلفن همراه در قالب عکس و فیلم ثبت کنند.

وی اضافه کرد: کاربران تلفن همراه به ویژه دانشجویان و جوانان با ارسال اثرهای هنری در جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» می‌توانند آثارشان را در این جشنواره به نمایش بگذارند.

دبیر جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» در پایان یادآور شد: جوانان به ویژه دانشجویان با آموزش تکنیک‌های فیلم‌سازی و عکاسی با تلفن همراه و با استفاده از افکار و ایده‌های نو می‌توانند به موفقیت‌های چشم‌گیری در عرصه عکاسی و فیلمبرداری برسند.

انتهای پیام/77009/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول