اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

قطع یک ماهه تلفن روستای گلدشت جویبار با سرقت سیم کابل

خبرگزاری فارس: در سال ‌جاری سارقان در دو مرحله سیم کابل تلفن روستای گلدشت را به سرقت بردند و این بار این سرقت موجب قطع تلفن روستای گلدشت جویبار به مدت یک ماه شده است.

قطع یک ماهه تلفن روستای گلدشت جویبار با سرقت سیم کابل

به گزارش خبرگزاری فارس از جویبار، جمعی از مردم روستای گلدشت جویبار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اعلام کردند: سرقت سیم کابل تلفن به حدود 800 متر حدفاصل روستای میانملک و گلدشت موجب قطع تلفن این روستا از توابع شهرستان جویبار شد.

مردم این روستا در ادامه با اشاره به اینکه سارقان در سال جاری دو مرحله سیم کابل مخابرات این روستا را به سرقت بردند، متذکر شدند: در طول 8 ماه گذشته سه ماه تلفن این روستا قطع شده بود.

به گزارش فارس، روستای گلدشت یکی از روستاهای ساحلی شهرستان جویبار است که دو طرح تفریحی و توریستی بزرگ در این روستا در دست اجرا است اما با توجه به این قابلیت‌ها کمتر مورد توجه مسئولان شهرستان قرار گرفته است.

مردم این روستا با بیان اینکه این روستا با عنایت به موقعیت گردشگری با مشکلات زیادی روبرو است، گفتند: خاکی بودن مسیر داخل بافت روستا در فصول بارندگی موجب آبگرفتگی زیادی می‌شود و تردد را با مشکلات مواجه می‌کند.

مردم این روستا اذعان داشتند: روستای گلدشت با توجه به موقعیت گردشگری مشکلات آن در زیر برگ‌های سبز آن پنهان مانده است و این روستا نیازمند توجه جدی و تخصیص اعتبارات ویژه در اجرای طرح هادی روستایی است تا موقعیت گردشگر آن حفظ شود. 

اردشیری رئیس اداره مخابرات شهرستان جویبار گفت: در سال جاری سیم کابل روستاهای آزان، بیزکی، علی‌آباد، چرخ کتی، علی‌کلاه، میانملک و دیگر روستاهای این شهرستان به سرقت رفته است و مخابرات اقدام به وصل مجدد آن کرده است.

اردشیری درباره سرقت سیم کابل تلفن در روستای گلدشت گفت: در طول سال‌ جاری این دومین سرقت از سیم کابل تلفن در این روستا است که صورت می‌گیرد و ما برنامه داریم این سیم کابل را به صورت زیرزمینی دفن کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: عملیات دفن سیم کابل در سطح شهرستان برای ما مقدور نیست و سرقت سیم کابل تلفن در این شهرستان خساراتی برای مخابرات بر جا گذاشت.

اردشیری از میزان سیم کابل سرقت رفته آمار مشخص در این بخش ارائه نداده است. 

انتهای پیام/2296/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول