اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فیلم‌ساز و مدرس سینمای ایران مطرح کرد

قزوین نهمین استان برگزارکننده تکنیک‌های فیلم‌سازی و عکاسی با تلفن همراه

خبرگزاری فارس: فیلم‌ساز و مدرس سینمای ایران گفت: علاوه بر قزوین، تاکنون این کارگاه آموزشی در هشت استان از جمله تهران، بابل، یاسوج، قم و ... و با استقبال مطلوب دانشجویان و کاربران تلفن همراه برگزار شده است.

قزوین نهمین استان برگزارکننده تکنیک‌های فیلم‌سازی و عکاسی با تلفن همراه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهرداد اسکویی در کارگاه آموزشی تکنیک‌های فیلم‌سازی و عکاسی خلاق با تلفن همراه با اشاره به اینکه قزوین نهمین استانی است که این کارگاه آموزشی در آن برگزار می‌شود، اظهار داشت: تاکنون این کارگاه آموزشی در هشت استان از جمله تهران، بابل، یاسوج، قم با استقبال مطلوب دانشجویان و کاربران تلفن همراه برگزار شده است.

وی قزوین را از شهرهای تاریخی، مذهبی و باستانی در کشور دانست و تصریح کرد: جوانان و کاربران تلفن همراه با استفاده از موبایلشان می‌توانند آثار تاریخی و باستانی این شهر را در قالب عکس و فیلم تهیه و به جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» ارسال کنند.

فیلم‌ساز و مدرس سینمای ایران ادامه داد: اقشار مختلف جامعه می‌توانند با آموزش صحیح استفاده از برنامه‌های عکسبرداری و فیلمبرداری تلفن همراه از لحظات شیرین زندگیشان به نحو مطلوبی آثار هنری خلق کنند و به جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» ارسال کنند و همچنین این آثار را برای خودشان به یادگار داشته باشند.

وی با اشاره به شیوه‌ها و روش‌های اصول صحیح عکاسی و فیلمبرداری گفت: با یادگیری این روش‌ها می‌توان به نحو مطلوبی عکسبرداری و فیلمبرداری کرد.

اسکویی با بیان اینکه تلفن همراه وسیله خوبی برای ثبت لحظات زیبای زندگی است، تصریح کرد: سریع و آسان، در دسترس و کم‌هزینه بودن این ابزار از ویژگی‌های بارز آن است.

فیلمساز و مدرس سینمای ایران عنوان کرد: اقشار مختلف جامعه به راحتی می‌توانند با ایده‌ها و تفکرهای نو از پیرامون زندگیشان با موضوع‌های اجتماعی و فرهنگی در قالب فیلم و عکس آثار هنری خلق کرده و به جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» ارسال کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه بیشتر اقشار جامعه به‌وی‍ژه جوانان فکر می‌کنند عکسبرداری و فیلمبرداری فعالیت پیچیده و هزینه‌بر است، متذکر شد: با استفاده از تلفن همراه می‌توان با ساده‌ترین روش‌ و کم‌ترین هزینه بهترین آثار هنری را با بهره‌گیری از افکار و ایده‌های نو ثبت و خلق کرد.

انتهای‌پیام/77009/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول