اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) قزوین

کارگاه آموزشی فیلم‌سازی و عکاسی با تلفن همراه برگزار شد

خبرگزاری فارس: کارگاه آموزشی تکنیک‌های فیلم‌سازی و عکاسی خلاق با تلفن همراه در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد.

کارگاه آموزشی فیلم‌سازی و عکاسی با تلفن همراه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کارگاه آموزشی تکنیک‌های فیلم‌سازی و عکاسی خلاق با تلفن همراه در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) استان قزوین با حضور فیلم‌ساز و مدرس سینمای ایران، دبیر جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران»، دانشجویان و کاربران موبایل برگزار شد.

فرجاد خوشبین دبیر جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» در این مراسم اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی را برای دانشجویان و کاربران تلفن همراه توضیح داد.

همچنین مهرداد اسکویی فیلمساز و مدرس سینمای ایران تکنیک‌های فیلم‌سازی و عکاسی خلاق با تلفن همراه را با برگزاری کارگاه آموزشی برای کاربران موبایل و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) بیان کرد.

وی تلفن همراه را یکی از ابزارهای جالب برای ثبت لحظات شیرین زندگی دانست که با این وسیله می‌توان بهترین آثار هنری را خلق کرد.

گفتنی است، مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» تا دهم دی‌ماه است و نمایش آثار این جشنواره نیز با حضور هنرمندان و شرکت‌کنندگان از یکم تا چهارم اسفند ماه برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/77009/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول