اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان خبر داد

پوشش کامل تلفن همراه در جاده‌های اصلی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان از پوشش 100 درصدی تلفن همراه در جاده‌های اصلی این استان خبر داد.

پوشش کامل تلفن همراه در جاده‌های اصلی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نیکنام جدیدی بعدازظهر امروز در جلسه مشترک ستاد اقامه نماز استان با شورای اقامه نماز شرکت مخابرات استان زنجان به ارائه عملکرد موفق شرکت مخابرات استان زنجان در سال گذشته پرداخت و آن را متأثر از فضای معنوی حاکم در شرکت مخابرات استان اعلام کرد.

وی افزود: واگذاری تلفن و دیتا در همه شهرهای استان واگذاری تلفن در 610 روستا، پوشش 100 درصدی تلفن همراه در جاده‌های اصلی بخشی از فعالیت‌های این شرکت است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان در مورد واگذاری تلفن به پروژه‌های مسکن مهر گفت: واگذاری تلفن به همه پروژه‌های مسکن مهر بخشی از اقدام‌های ارزنده کارکنان شرکت مخابرات استان است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان نیز با قدردانی از شورای اقامه نماز شرکت مخابرات استان زنجان، فعالیت‌های انجام شده در طول سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد.

سعید ناصری افزود: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده و ارزیابی صورت گرفته شرکت مخابرات، با کسب رتبه بین دستگاه‌های استان به عنوان یکی از دستگاه‌های موفق در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نورانی و نجات‌بخش اقامه نماز معرفی شد.

در ابتدای این جلسه که با قرائت آیه 71 سوره توبه، توسط حجت‌الاسلام والمسلمین قدیمی، امام جماعت شرکت مخابرات استان آغاز شد، وی به بیان تفاوت منافقان و مؤمنان پرداخت.

وی افزود: پرداختن به اصل امر به معروف و نهی از منکر از ویژگی‌های بارز مؤمنین است و به عنوان ستون دین مبین اسلام، از ارکان واجب امر به معروف است.

در پایان این جلسه از سوی ستاد اقامه نماز از مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام/2308/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول