اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

تلفن همراه مسئولان باید 24 ساعته روشن باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: تمام مسئولان باید تلفن همراه خود را 24 ساعته فعال بگذارند تا در زمان وقوع حوادث، پاسخگوی مردم باشند.

تلفن همراه مسئولان باید 24 ساعته روشن باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، خلیل عبداللهی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جم در محل سالن کنفرانس فرمانداری اظهار داشت: دولت نهم و دهم بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مردم ارائه داده و به ویژه در مناطق محروم اقدامات ارزشمندی انجام گرفته است.

فرماندار شهرستان جم با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری در ساعات تعطیل ادامه داد: یکی از دلایلی که جلسات شورای اداری در یک ساعت غیراداری برگزار می‌شود، به دلیل اهمیت دادن به ارباب رجوع و مشتریان ادارات است، چراکه معطل نشدن ارباب رجوع در ادارات باید مدنظر همه مسئولان و کارکنان باشد.

عبداللهی تصریح کرد: با توجه به تحریم‌های کشورهای غربی، بحمدالله مردم و دولت از این تحریم سربلند بیرون آمده و با تحمل سختی‌ها و مشکلات، همواره پشتیبان این نظام و انقلاب هستند، بنابراین بر همه مسئولان واجب است با سعی و تلاش در رفع گرفتاری‌های مردم تلاش کنند، چراکه آنها همواره پای این انقلاب ایستاده و با حمایت‌های خود همه توطئه‌ها را نابود ساخته‌اند.

وی اضافه کرد: ایران خواستار حذف سلاح هسته‌ای بوده و هیچ وقت به دنبال ساخت آن نیست، این انقلاب با خون شهدا مزین شده و امید است حرمت خون شهدا را گرامی بداریم و با تلاش و کوشش از فرصتی که به‌ دست همه ماست به نحو مطلوب استفاده کنیم تا در آینده پشیمان نشویم.

فرماندار شهرستان جم خطاب به مدیران ادارات گفت: دستگاه‌های اداری و شرکتی باید آمادگی کامل در برابر حوادث غیر مترقبه در سطح شهرستان داشته باشند و در زمان وقوع از همه توان خود در رفع مشکلات مردم استفاده کنند؛ ضمناً تمام مسئولین باید تلفن همراه خود را 24 ساعته فعال نگه دارند تا در زمان حوادث پاسخگوی مردم باشند.

عبداللهی اذعان داشت: با توجه به لزوم گسترش ارزش‌های انقلاب، دهه فجر امسال تمام ادارات و سازمان‌ها موظف هستند در این راستا همکاری لازم با ستاد دهه فجر داشته باشند تا همه ایادی غرب بار دیگر مأیوس و ناامید شوند.

وی یادآور شد: ادارات و سازمان‌ها در برپایی اعیاد مذهبی و سوگواری‌ها باید فعال بوده و آنچه در خور شأن ائمه معصوم(ع) و مردم هست، انجام دهند.

امام جمعه موقت جم نیز ضمن تسلیت به ‌مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) به همه مسئولان سفارش کرد که سیره عملی پیامبران و امامان معصوم(ع) را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام عباس فتحی در پایان ابراز داشت: مسئولان باید خادم مردم باشند، به طوری که پیگیری کار مردم و احساس مسئولیت وظیفه اصلی آنان باشد.

انتهای پیام/2451/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول