اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان خبر داد

اجرای طرح روستایی تلفن همراه در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان از اجرای طرح روستایی تلفن همراه خبر داد و گفت:‌ امروز در 200 روستا در سطح استان دکل تلفن همراه زده شد تا حتی در روستاهای دورافتاده استان مشکل آنتن‎دهی نداشته باشیم.

اجرای طرح روستایی تلفن همراه در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیداسحاق حسینی بعدازظهر امروز در دوازدهمین همایش سراسری دهیاران گلستان که در سالن جهاد کشاورزی استان برگزار شد اظهار داشت: مخابرات استان در سال 1390 رتبه نخست را در حوزه دیتا و اینترنت به‌دست آورد که توانست از رتبه 29 به رتبه پنجم کشوری ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکل آنتن‎دهی در روستاها اعتبارات لازم وجود دارد از شهروندان خواست تا اگر مشکلی در این راستا در هر نقطه‎ای مشاهده کردند به شرکت مخابرات اطلاع دهند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

40 هزار سیمکارت روستایی برای روستائیان توزیع می‎شود  

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان طرح سیمکارت روستایی را از دیگر اقدامات جدید مخابرات عنوان کرد و افزود: این سیم‌کارت‎ها فقط در روستاها فعال است که قیمت آن دو هزار تومان بوده و مبلغ یک‎هزار تومان شارژ رایگان دارد که مشترکان از 30 دقیقه مکالمه رایگان نیز بهره‎مند می‎شوند.

به گفته حسینی حدود 40 هزار سیمکارت روستایی برای روستائیان تدارک دیده شده که توزیع می‎شود.

نگرش مدیریت سنتی روستایی باید به مدیریت نوین دولتی تغییر کند

بخشدار کمالان گرگان نیز در این همایش گفت: نگرش مدیریت سنتی روستایی باید به مدیریت نوین دولتی تغییر کند که استارت این مهم در روستاها زده شده است.

منصور خسروی اظهار داشت: با حمایت دفتر امور روستایی استان با بخشداران، دهیاران، جامعه روستایی و اعضای شورای اسلامی خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی بوده‎ایم.

وی تصریح کرد: حمایت اداری و معنوی از زیرمجموعه و قشر روستایی، حمایت و تقویت شرکت تعاونی روستایی، برگزاری کلاس‎های آموزش دهیاران، تقویت روحیه همدلی در راستای خدمات‎رسانی، پیگیری امور فرهنگی، برگزاری مراسمات و جشنواره‎های روستایی در ایجاد روحیه نشاط و زنده کردن فرهنگ اصیل روستایی از جمله فعالیت بخشداران در روستاها بوده است.

انتهای پیام/2307/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول