اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون وکلای استان قم:

تلفن ‌گویای مشاوره کانون وکلای قم به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کانون وکلای استان قم از راه‌اندازی تلفن گویای واحد مشاوره کانون وکلای قم در آینده نزدیک خبر داد.

تلفن ‌گویای مشاوره کانون وکلای قم به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسین سعیدی در شورای اندیشه و هم‌فکری سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قم که عصر امروز با حضور آیت‌الله کعبی در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار کرد: وکلا باید ابتدا جایگاه خود را در جامعه بشناسند و آن را به خوبی تبیین کنند.

وی افزود: در برخی فیلم‌ها و سریال‌ها تصویر نامناسبی از وکلا ارائه می‌شود و تخریبی که از چهره آن‌ها صورت می‌گیرد موجب می‌شود که آن‌ها نتوانند به‌ خوبی در جامعه به فعالیت بپردازند.

رئیس کانون وکلای استان قم از فعالیت 40 هزار نفر وکیل در قالب 23 کانون وکلای استانی در سطح کشور خبر داد و گفت: نداشتن امنیت شغلی از جمله مشکلاتی است که وکلا را تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: پس از شش سال هنوز مجوز نشریه ویژه وکلا صادر نشده و این قشر از جامعه نمی‌توانند نظرات خود را از این طریق به اطلاع عموم برسانند.

سعیدی با تاکید بر نتیجه‌بخش بودن جلسات خاطرنشان کرد: ایجاد تفاهم میان وکلا و همه نهادهای اجرایی در سطح استان باید سرلوحه جلسات مشترک قرار گیرد.

رئیس کانون وکلای استان قم با بیان اینکه این کانون از سال 85 فعالیت خود را آغاز کرده است افزود: تشکیل واحد معاضدت یکی از اقداماتی است که توسط این کانون صورت گرفته است.

وی از راه‌اندازی تلفن گویای واحد مشاوره کانون وکلای استان قم در آینده نزدیک خبر داد و بیان داشت: سازمان بسیج حقوق‌دانان می‌تواند همکاری بیشتری با کانون وکلا داشته و با در اختیار قرار دادن مکانی به منظور ارائه مشاوره به بسیجیان و خانواده آن‌ها، تعامل لازم را با این کانون داشته باشد.

انتهای پیام/78004/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول