اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع مجلس تأکید کرد

اجرایی ‌شدن مصوبه مجلس در خصوص استمهال به تولیدکنندگان

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه مجلس در خصوص استمهال به صنعتگران و تولیدکنندگان اجرایی و عملیاتی شود.

اجرایی ‌شدن مصوبه مجلس در خصوص استمهال به تولیدکنندگان

کمال‌الدین پیرموذن دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در خصوص اظهار نظرهای رئیس جمهور اظهار داشت: خداوند انسان را با توجیه خلق کرد تا از این ابزار برای بیان ناکار‌آمدی خود استفاده کند و دولتمردان نیز از این ابزار استفاده کرده و گاه خارج از مدار و قانون با اظهارات نسنجیده و اختلاف‌افکنانه سعی کردند به زعم خود به تضعیف سایر قوا بپردازند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تضعیف قوا را در حقیقت تضعیف نظام و کمک به معاندین داخلی و خارجی اعلام کرد و یادآور شد: قطعاً از این تضعیف بهره نخواهیم برد و در آموزش مکتب علوی است که بزرگان جامعه به جای ماهی دادن به مردم ماهیگیری را به آنها یاد دهند تا خود اهل کار و تلاش بوده و احساس رخوت در جامعه به وجود نیاید.

پیرموذن گفت: با افزایش نقدینگی ناشی از اجرای فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها جز کاهش قدرت خرید مردم و کمر شکسته شدن طبقات پایین جامعه اتفاقی رخ نمی‌دهد در حالی که سود حاصل از این سیاست متوجه برخی رانت‌خواران و سودجویان است.

وی به وضعیت نابسامان صنعت، تجارت، کشاورزی،‌ اقتصاد و تولید داخلی اشاره کرد و بیان داشت: به جای ایجاد فرصت‌های اشتغال نمی‌توان با سوداگری و وعده و وعید مشکلات مردم را برطرف کرد و بر همین اساس مصوبه مجلس که دادن استمهال به صنعتگران و تولیدکنندگان بود ضرورت دارد که اجرایی و عملیاتی شود.

عضو فراکسیون تولید ملی مجلس افزود: قطعاً قوه قضاییه با دارندگان پرونده سوداگری و سودجویی کلان برخورد خواهد کرد.

پیرموذن افزایش قیمت حامل‌های انرژی و سوخت را سیاست نادرست در نابودی بخش کشاورزی و تولید توصیف کرد و گفت:‌ آنچه که در این بین مهم به نظر می‌رسد گرفتاری و نابسامانی صنعتگران و تولیدکنندگانی است که با سخنان رئیس جمهور به خوبی در‌می‌یابیم که دولت از بودجه کافی برخوردار است اما حاضر نیست سهم صنعت، سلامت، طلب مهندسان،‌ پزشکان، کارگران،‌ کارمندان، ‌بازنشستگان، معلمان و پیمانکاران پروژه‌های عمرانی مختلف را پرداخت کند.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: مجلس با اهرم‌های قانونی در بودجه آتی پرتگاه‌ها و منفذهای فساد اقتصادی را می‌گیرد و اجازه نمی‌دهد عده‌‌ای همچنان به دنبال عوام‌فریبی و فرافکنی باشند.

انتهای پیام/62001/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول