اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طالقان خبر داد

ارائه تمامی خدمات دولت در دفاتر پیشخوان روستایی

خبرگزاری فارس: فرماندار طالقان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک تمامی خدمات دولت الکترونیک در دفاتر خدمات پیشخوان روستایی ارائه می‌شود.

ارائه تمامی خدمات دولت در دفاتر پیشخوان روستایی

ساسان دلاویز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طالقان اظهار داشت: ارائه خدمات به روستاییان از مهم‌ترین اقداماتی است که مسئولان باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

وی ادامه داد: روستاها نیز مانند شهرها نیازمند خدمات‌رسانی هستند لذا باید با ارائه خدمات علاوه بر خدمت‌رسانی به روستاییان در مسیر سازندگی روستاها و توسعه این مناطق گام برداشته شود.

فرماندار طالقان با بیان اینکه تمام خدمات پیشخوان دولت در دفاتر ict روستایی نیز ارائه می‌شود افزود: یکی از نیازهای روستاییان توسعه خدمات‌رسانی به روستاییان است لذا در آینده‌ای نزدیک تمامی خدمات در این دفاتر ارائه می‌شود.

دلاویز با بیان اینکه توسعه خدمات‌رسانی به روستاها می‌تواند از روند توسعه‌ای مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری کند خاطرنشان کرد: اگر روند مهاجرت روستاییان به شهرها را کنترل کنیم می‌توانیم با امکانات ارائه شده محصولات کشاورزی و دامداری را رونق بخشیم.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول