اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع مجلس:

دولت همچنان از اعطای سهم صنعت از محل یارانه‌ها طفره می‌رود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: دولت همچنان از اعطای سهم صنعت در قبال اجرای هدفمندی یارانه‌ها طفره می‌رود.

دولت همچنان از اعطای سهم صنعت از محل یارانه‌ها طفره می‌رود

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: دولت همچنان با وعده‌های مختلف فعالان این بخش را در انتظار گذاشته است در حالی که ابلاغیه اخیر بانک مرکزی نیز در اعطای تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای صنعتی ضوابط و قوانینی غیر عقلایی است.

وی خاطرنشان کرد: دولت بدون اولویت دادن به توسعه تولیدی و صنعتی بیشترین هدف‌گذاری خود را در مسیری قرار داده است که گاه هیچ به درد مردم نمی‌خورد در حالی که کارهای اساسی معطل مانده و یا به حال خود رها شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اظهار تاسف از حادثه تلخ آتش‌سوزی دانش‌آموزان مدرسه‌ای در پیرانشهر یادآور شد: کدام وجدان آگاهی است که قبول می‌کند مدارس روستایی ما فاقد گازکشی باشند اما دولت میلیارد‌ها دلار پول این ملت را صرف واردات کالاهای غیر‌ضرور و خودروهای لوکس کند.

پیرموذن گفت: سامان دادن به سوء مدیریت‌ها تا رسیدن به نقطه کارایی باید جزو اهداف باشد چرا که امروز به رغم صادرات نفت و قیمت مناسب آن این ملت در تنگناهای اقتصادی و مشکلات زندگی گرفتار آمده و گاه توان بازگو کردن دردهایشان را نیز ندارند.

اعتبارات استان‌های سردسیر شمال غرب در نیمه اول سال جذب می‌شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: ما نمایندگان شمال غرب کشور که در یک اتحاد واقعی به بیش از 50 نفر می‌رسیم از حق و حقوق واقعی استان‌های شمال غرب کشور در بودجه سال آینده دفاع می‌کنیم و طوری اقدام خواهیم کرد تا جذب اعتبارات نیز در شش ماه اول صورت گیرد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس افزود: حتی در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری باید به نحوی تلاش کنیم تا ضمن جلب مشارکت حداکثری مردم از رئیس جمهور آینده بخواهیم حق و حقوق استان‌های شمال غرب کشور را صیانت کرده و اجازه ندهد این حق و حقوق پایمال شود.

پیرموذن در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: در دور اول، ریاست مجمع نمایندگان شمال غرب کشور به اردبیل به عنوان خاستگاه تشیع واگذار شده که ما در دوره اول که ریاست این مجمع را عهده‌دار هستیم سعی داریم حدود 120 نماینده آذری زبان را از استان‌های مختلف همسو کنیم تا منافع استان‌های شمال غرب کشور که در سال‌های گذشته نادیده گرفته شده دیگر بعد از این پایمال نشود.

انتهای پیام/62001/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول