اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره اتحادیه سنگ اصفهان:

دولت از تولید‌کنندگان صنعت سنگ حمایتی نمی‌کند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره اتحادیه سنگ اصفهان گفت: در حال حاضر دولت هیچ حمایتی از تولید‌کنندگان در بخش صنعت سنگ نمی‌کند و باید به افزایش صادرات و فرآوری در بخش صنعت سنگ دست پیدا کنیم.

دولت از تولید‌کنندگان صنعت سنگ حمایتی نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدحسین حجاری پیش از ظهر امروز در جمع اعضای اتحادیه سنگ استان اصفهان اظهار کرد: در زمینه توسعه صنعت سنگ و افزایش صادرات خود باید از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده کنیم و توسعه این صنعت سبب رونق اقتصادی کشور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان از ظرفیت‌های بسیاری در زمینه صنعت سنگ برخوردار است، اضافه کرد: در حال حاضر کشور در زمینه صادرات و فراوری صنعت سنگ با ضعف مدیریتی مواجه است و روش‌های مدیریتی در این زمینه باید اصلاح شود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه سنگ اصفهان رونق و توسعه صنعت سنگ کشور را نیازمند حمایت‌های دولتی دانست و تصریح کرد:  اما در حال حاضر دولت هیچ حمایتی از تولید‌کنندگان در بخش صنعت سنگ نمی‌کند و باید به افزایش صادرات و فرآوری در بخش صنعت سنگ دست پیدا کنیم.

وی به افزایش چالش‌های اقتصادی و هزینه‌های بخش صنعت سنگ در استان اشاره کرد و ادامه داد: در سال گذشته هزینه‌های فعالیت‌های صورت گرفته در بخش صنعت سنگ در استان اصفهان 56 درصد افزایش یافته است.

حجاری با بیان اینکه هیچ منبع مالی لازم برای جبران افزایش این هزینه‌ها در اختیار نداریم، تأکید کرد: دولت و دولت‌مردان باید گام‌های اساسی را در راستای حمایت و تقویت صنعت سنگ در استان اصفهان و در سراسر کشور بردارند.

وی افزود: دولت نباید مجموعه‌های فعال در بخش صنعت سنگ را مصرف‌کننده قلمداد کند و حمایت از صنعت سنگ کشور سبب افزایش صادرات و بهره‌وری اقتصادی می‌شود.

انتهای پیام/63004/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول