اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

بانک‌ها روند خزنده دریافت تسهیلات را اصلاح کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: بانک‌ها باید تلاش کنند هرچه سریع‌تر مشکلاتی که موجب روند خزنده دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد شده است را برطرف کنند.

بانک‌ها روند خزنده دریافت تسهیلات را اصلاح کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در کارگروه اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان خدمت به خلق را بزرگترین و با ارزش‌ترین فرمان الهی دانست و اظهار داشت: هیچ عبادت بهتر از خدمت به بندگان خداوند نیست.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در نخستین روزهای انقلاب توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی تأسیس شده است، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی هر سازمان و نهادی که برخاسته از بطن انقلاب باشد، بیشتر مورد تهاجم و دشمنی بیگانگان قرار می‌گیرد.

غنچه‌پور تصریح کرد: با توجه به خروجی مثبت کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله ساماندهی خانواده‌های فقیر و مستمند، اشتغال افراد زیر پوشش، فراهم شدن امکانات برای کسب تحصیلات عالی و ... مخالفت دشمنان با این نهاد بسیار طبیعی است، زیرا بهترین حامی و بیمه نظام و انقلاب است.

وی ابراز داشت: هم‌اکنون این نهاد با برنامه‌های مختلف در راستای کارآفرینی، اشتغالزایی و شکوفایی استعدادهای خانواده‌های نیازمند و زیر پوشش گام‌های بسیار موفقی برداشته و به پیش می‌رود.

غنچه‌پور با بیان اینکه در دولت‌های نهم و دهم گام‌های عمیق و شتابنده‌ای در این زمینه برداشته شده است، عنوان کرد: مسئولان نباید تنها طبق قانون عمل کنند، بلکه می‌توانند در چارچوب قانون با انعطاف لازم گره مشکلات را باز کرده و تسهیل‌سازی انجام دهند.

فرماندار جیرفت با توجه به اینکه شمارش معکوس انتخابات آغاز شده است، گفت: تمام مسئولان باید تلاش کنند تا پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله در بحث اشتغال را تا پایان دولت دهم به اتمام برسانند.  

غنچه‌پور با قدردانی از عملکرد برخی از بانک‌ها بیان داشت: در شهرستان جیرفت از یک‌هزار و 329 فقره پرونده‌ای که از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) به بانک‌ها معرفی شده تاکنون تنها 380 مورد خروجی داشته که حدود 25 درصد است.

وی اذعان داشت: بانک‌ها باید تلاش کنند هرچه سریع‌تر مشکلاتی را که موجب روند خزنده دریافت این تسهیلات شده است، برطرف کنند.

انتهای پیام/80001/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول