اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

سوادآموزی نهضتی است که باید ادامه داشته باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: سواد آموزی نهضتی است که باید همچنان ادامه داشته باشد و باید در این باره از همه توان خود استفاده کرد.

سوادآموزی نهضتی است که باید ادامه داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوشتر، اظهار داشت: باید برای ریشه کنی بیسوادی در جامعه تلاش کرد و از همه توان خود در این باره استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید در راستای رفع مشکلات در این زمینه تلاش کرد، خاطرنشان کرد: باید کوشید تا در راستای کاهش معضلات در زمینه سواد آموزی گام برداشت و این مقوله را در صدر برنامه‌ها قرار داد.

سلیمانی با اشاره به اینکه باید سوادآموزی همچنان ادامه داشته باشد، افزود: باید تلاش کرد تا این نهضت مبارک همچنان ادامه داشته باشد زیرا سواد آموزی باعث توانمندسازی جامعه در راستای ارتقای بصیرت و تحلیل می‌شود.

*9دی باید به بهترین وجه گرامی داشته شود

امام جمعه شوشتر اظهار داشت: باید برای گرامیداشت روز 9 دی در شهرستان شوشتر برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام شود و باید زوایای پنهان این واقعه بزرگ را به جامعه اطلاع‌رسانی کرد.

سلیمانی با اشاره به اینکه باید در راستای بصیرت‌افزایی در حادثه 9 دی تلاش کرد، افزود: مردم باید در جریان باشند که حضورشان در 9دی باعث شد تا دشمن از فتنه ناامید شود و این حماسه در تاریخ معاصر ایران اسلامی ماندگار شد.

وی خاطر نشان کرد: اصلی‌ترین صحنه گردانان حماسه 9دی مردم بودند و در این باره باید به ابعاد بین‌المللی این حماسه بزرگ اشاره کرد و جامعه در این مسیر آگاه شود.

*انرژی هسته‌ای قابل مذاکره نیست

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر تاکید کرد: داشتن و یا نداشتن انرژی هسته‌ای قابل مذاکره نیست و ایران داشتن انرژی هسته‌ای را حق مسلم خود می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: غرب به دنبال کاهش توانمندی ایران در بحث انرژی هسته‌ای است که ایران نیز در این باره به مذاکره نمی‌نشیند و باید مذاکرات بر اساس اصول خاصی انجام شود.

انتهای پیام/72006/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول