اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون اداره آموزش و پرورش آبادان خبر داد

توزیع 730 کتاب آزمون ضمن خدمت برای معلمان آبادانی

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش آبادان از توزیع 730 کتاب با عنوان «برای دخترم» در راستای برگزاری آزمون ضمن خدمت بین فرهنگیان آبادانی خبر داد.

توزیع 730 کتاب آزمون ضمن خدمت برای معلمان آبادانی

غلامحسین خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار داشت: در راستای برگزاری آزمون‌های ضمن خدمت برای فرهنگیان آبادان و بالا بردن سطح کیفی فعالیت آنان 730 کتاب با عنوان «برای دخترم» بین معلمان آبادانی توزیع شد.

وی افزود: همچنین با توجه به اهداف فرهنگی و تشویق مدیران، معلمان و دانش‌آموزان محجبه به گرایش هر چه بیشتر به سمت حجاب برتر نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌هایی برای عرضه محصولات حجاب و عفاف در سطح مدارس آبادان برپا شده است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان ادامه داد: توجه به مقوله حجاب و عفاف و تشویق به معروفات برای همه اعضای اداره آموزش و پرورش در اولویت کاری قرار داشته و برنامه‌های مختلف فرهنگی حول محور فوق در مدارس و برای مقاطع مختلف تحصیلی در منطقه برگزار شده است.

اعزام 36 روحانی به مدارس آبادان

وی در رابطه با برنامه‌های مختلف فرهنگی در دهه نخست محرم و برای دانش‌آموزان آبادانی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان عنوان کرد: در دهه نخست محرم 36 روحانی برای حضور در مدارس و پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان ساماندهی شدند.

خلیلی‌نیا ادامه داد: همچنین در ایام سوگواری دهه نخست محرم مراسم نوحه‌خوانی و سینه‌زنی با شرکت دو تا سه هزار نفر از شهروندان آبادانی در مدرسه صالحین برگزار شد.

وی در پایان گفت: برنامه‌های فرهنگی مناسب با دهه دوم محرم نیز همچنان در مدارس با حضور فعال دانش‌آموزان در قالب هیئت‌های مختلف برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/72002/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول